Gå till innehåll

Pokerklubbar för spelare under 18 år?


slampen

Recommended Posts

Inte vad jag vet. Samla ihop några polare, skaffa lite marker och en hyfsad kortlek (allt utom öbergs går bra) och släng ihop lite grytor och annat kul. Altenativt gör som jag och ett gäng i min klass, starta en "skoltidning" och belägra ett rum i skolan för eran poker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vad jag vet. Samla ihop några polare, skaffa lite marker och en hyfsad kortlek (allt utom öbergs går bra) och släng ihop lite grytor och annat kul. Altenativt gör som jag och ett gäng i min klass, starta en "skoltidning" och belägra ett rum i skolan för eran poker...

 

lite OT, (förlåt) men varför inte öbergs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte vad jag vet. Samla ihop några polare, skaffa lite marker och en hyfsad kortlek (allt utom öbergs går bra) och släng ihop lite grytor och annat kul. Altenativt gör som jag och ett gäng i min klass, starta en "skoltidning" och belägra ett rum i skolan för eran poker...

 

 

Och se upp för rektorn eller vaktmästarn som låser alla lokaler. Sedelbuntar och kortlekar brukade inte uppskattas i undanskymda lokaler, och tror inte det gör det nu heller. :)

 

 

edit: svårstavat idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Jag brukar lira med med mina kompisar. Det är lite olika folk varje gång, och man känner sig fortf. inte riktigt säker på hur dom spelar, och vi har spelat sen nån gång i julas tror jag! ..

 

Sen så typ nån gång i Maj, var det några killar på vår skola som anordnade en pokerturnering typ 32 pers med. Var rätt skoj, men eftersom jag gick ut och mötte en kompis, som kom lite för sent. Så betala jag inte tid, och jag kom på ett bord med bara en som jag inte spelat tidigare, men det var ändå lite mer känsla, när man spela om lite mer pengar..

 

Testa köra någon turnering med lite större insats någon gång, det tar spelet till en helt ny nivå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Testa köra någon turnering med lite större insats någon gång, det tar spelet till en helt ny nivå

 

Vad är en "större" insats för dig då?

Jag är under 18 och de gånger jag spelat homegames har vi lirat s'n'g:s 100 kr insats. Jag skulle gärna vara med på högre insatser om sådana erbjöds i stockholmsområdet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...