XaaL Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2006 Hur får man RRS grejen att fungera i mozilla? Jag vill att det ska vara en dropdown-meny, så när jag klickar på Senaste nytt "droppar" de ner i en meny.. Någon som förstår? När man installerar mozilla finns DN som en sådan funktion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Lägg RSS-bokmärket i "Boomarks Toolbar Folder" så ska den dyka upp som en sån knapp. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Vart ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Vart ligger den? Till höger i adressfältet ser du en rödsymbol. Klicka på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Vad är RSS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Vart ligger den? Till höger i adressfältet ser du en rödsymbol. Klicka på den. Ska jag dra in den där adressen som slutar på .php där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Vart ligger den? Till höger i adressfältet ser du en rödsymbol. Klicka på den. Ska jag dra in den där adressen som slutar på .php där Nej klicka på den så kommer du få en fråga var du ska spara den. Då kan du sparar den i tex "Boomarks Toolbar Folder". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Vad är RSS? Google is your friend RSS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 snällt, ska fixa det nu *Edit jag hittar ingen sådan mapp. Gud, jag känner mig som en pensionär. Jag är inte dålig på datorer men jag förstår verkligen inte var jag ska placera PHP:en!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Klicka på den den här symbolen i din webbläsare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 tACKAR och godnatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts