JENZOER Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag har tidigare kunnat ha upp till 2048*1560 (inte helt säker på siffrorna , men på ett ungefär) och det är en den jag vill använda. Men förtillfället är det maximala jag kan ställa in 1600*1200, det går altså inte att "dra" den till en högre upplösning. Jag har testat att instalera nya drivrutiner till mitt grafikkort utan framgång. Någon som vet vad jag ska göra för att kunna använda högre upplösning igen? Behöver det fär att kunna 6 tabla Tacksam för svar. Citera
tetris Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 vad har du för skärm och vad har du för grafikkort? har du installerat drivarna till skrämen? Citera
JENZOER Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Hansol 920P heter skärmen, grafikkortet är Geforce4 Ti 4200. Jag har instalerat drivrutiner till skärmen. Inte någon annan som har haft samma problem kanske? Citera
TANDEMCYKELN Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Vän, Det brukar finnas något alternativ i stil med följande: "Dölj upplösningar som skärmen inte kan visa". Bocka av det. Citera
JENZOER Postad 17 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Vän, Det brukar finnas något alternativ i stil med följande: "Dölj upplösningar som skärmen inte kan visa". Bocka av det. Okej, har letat runt lite efter det utan framgång. Någon teori om var jag hittar detta någonstans? EDIT: Hittade det nu under grafikkorts inställningar! Tack för hjälpen Citera
Recommended Posts