gräset Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Måste få skriva av mig lite. Har just klivit av ett onlinepass på Royal Card Club (Prima) och är på fullständig ånga! Inte på fiskar, utdragningar eller Tilt (som det i normalafall skall vara) utan på servern som håller på å jäklas hela J**** F*** tiden! Frågar mig själv gång på gång: Varför (i helvete) har inte Pokerstars och PartyPoker dessa problem? de, som under topptimmarna har 6-7 gånger fler spelare än prima, dvs runt 60000-70000, varför har de aldrig problem med sega servrar!? Tycker detta är fullkomligt oacceptabelt och kommer att bojkotta prima helt nu, har förlorat relativt mycket pengar på "lagda händer" och support verkar inte ha bråttom att behandla sånna ärenden och i denna aspekt blir detta ett säkerhets problem tycker jag! Support som förövrigt är helt fel personer att tala med då de inte har en anning om nånting, verkar bara förvirrade! Är det fler som "lider" av samma problem? Citera
inkassera Postad 16 Oktober , 2006 Rapport Postad 16 Oktober , 2006 Jag har precis lämnat prima pga detta... Citera
RamblingFool Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Postad 17 Oktober , 2006 Har du BBB som ISP? Prima har stora problem med BBB. Citera
Recommended Posts