Gå till innehåll

Invitationalturneringen den 28/5, ändring av dag ?


drc

Vilket datum skall Invitational turneringen vara ?  

14 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilket datum skall Invitational turneringen vara ?

    • 21-22/5 - Lördagen eller Söndagen innan istället för den planerade turneringen eller både och
    • 4/6 - Lördagen efter när sköna Juni har tagit ett grepp om 2005
    • 28/5 - Enligt schema men som krockar med Elitloppshelgen då kanske flertalet inte kan vara med


Recommended Posts

Då den sista finalen av de 20 bästa på rankingen går av stapeln på elitloppshelgen då det är mycket annan poker + att flertalet redan nu sagt att de inte kan då så gör vi en poll på om vi ska ändra datumet eller ej.

 

Då e_novella sa att veckan före och veckan efter är de möjliga valen så tar jag de som alternativ.

 

Veckan före är det en tävling planerad på Söndagen redan så jag vet inte exakt hur formatet skulle se ut om den veckan valdes. Eventuellt får man skippa söndagsturneringen och köra på Lördagen eller så kör man som planerat på Söndagen men Invitational istället.

 

OBS !

 

Jag är inte med och arrangerar tävlingen så det är egentligen inte min uppgift att göra en POLL och det är ytterst arrangörerna som bestämmer var och när vi ska spela så om Lodbrok eller e_novella tycker att pollen är felaktig så får ni väl ta bort tråden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok,

 

alternativen är: Lördagen veckan före, lördagen veckan efter eller den planerade veckan. Om vi kör veckan efter så betyder det att den 29/5 borde vara ngn sorts verksamhet (bara för att vissa är borta betyder det ju inte att inte andra kan spela) och kör vi lördagen innan så försvinner en av turneringarna som skulle kunna ge rankingpoäng men turneringen skulle dock spelas den 29/5...

 

Då det är 20 personer som kommer vara aktuella för turneringen den 28/5 betyder det att det är en liten turnering i jämförelse med våra vanliga spelkvällar (vi var 56 deltagare idag) och alltså betyder det att det är minst lämpligt att flytta på den "lilla" turnerinen; därför röstar jag för att vi inte flyttar alls...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok,

 

Då det är 20 personer som kommer vara aktuella för turneringen den 28/5 betyder det att det är en liten turnering i jämförelse med våra vanliga spelkvällar (vi var 56 deltagare idag) och alltså betyder det att det är minst lämpligt att flytta på den "lilla" turnerinen; därför röstar jag för att vi inte flyttar alls...

 

Liten turnering, det är ju final! Själv bryr jag mig inte om travhästar men tycker den ska flyttas så folk kan spela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok,

 

Då det är 20 personer som kommer vara aktuella för turneringen den 28/5 betyder det att det är en liten turnering i jämförelse med våra vanliga spelkvällar (vi var 56 deltagare idag) och alltså betyder det att det är minst lämpligt att flytta på den "lilla" turnerinen; därför röstar jag för att vi inte flyttar alls...

 

Liten turnering, det är ju final! Själv bryr jag mig inte om travhästar men tycker den ska flyttas så folk kan spela.

 

callen, ska du va me :shock:

 

I sådana fall får väl du börja spela på söndagar och skrapa ihop rankingpoäng... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...