Gå till innehåll

Varför låstes tråden "Skall skriva pokeruppsats"?


Kiochi

Recommended Posts

Jag vet att tråden spårade ut helt och hållet och jag fick hela forumet emot mig.

 

Men hade det inte varit bättre om en moderator hade tagit i med hårdhanskarna och sagt att tråden skulle gå tillbaka ontopic?

 

Nu fick jag aldrig hjälp och det är väl vad ett forum är till för??

 

Aja, har ni några bra tips och ideer skriv här eller skicka ett meddelande till mig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, ett forum är inte till för att hjälpa dig. Det är till för att diskutera saker. Du visar ju fortfarande ingen som helst vilja att göra någon egen insats på forumet utan ber bara om hjälp. Det är inte direkt något som genererar goodwill utan ser bara ut som du är lat och vill att andra ska jobba åt dig.

 

Till exempel kan du formulera några egna frågeställningar och be om input på dem istället. Så får du automatiskt feedback och argument.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SORRY DÅ :twisted: ^

 

Det här är det knasigaste forum jag varit med om;ingen håller sig ontopic, man behandlar förstagångspostare som forumtroll, moderatorer låser och flyttar trådar utan att yppa ett ord varföroch alla whinar bara för att man försöker hålla en seriös diskussion.

 

SKÄRPNING!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SORRY DÅ :twisted: ^

 

Det här är det knasigaste forum jag varit med om;ingen håller sig ontopic, man behandlar förstagångspostare som forumtroll, moderatorer låser och flyttar trådar utan att yppa ett ord varföroch alla whinar bara för att man försöker hålla en seriös diskussion.

 

SKÄRPNING!!!!

Nu minskar du ju bara dina chanser ännu mer att få hjälp. Du antifrirullar ju bara dig själv nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SORRY DÅ :twisted: ^

 

Det här är det knasigaste forum jag varit med om;ingen håller sig ontopic, man behandlar förstagångspostare som forumtroll, moderatorer låser och flyttar trådar utan att yppa ett ord varföroch alla whinar bara för att man försöker hålla en seriös diskussion.

 

SKÄRPNING!!!!

Nu minskar du ju bara dina chanser ännu mer att få hjälp. Du antifrirullar ju bara dig själv nu.

 

Jag har redan insett att jag inte kommer att få några ideer eller hjälp från dig; du tycker att det är mycket roligare att vara bitchig. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har redan insett att jag inte kommer att få några ideer eller hjälp från dig; du tycker att det är mycket roligare att vara bitchig. :roll:
Men ditt sjuka lilla forumtroll! Du inser väl att du just har knipsat av den största källan till pokervisdom som finns tillgänglig? Det finns massor av folk här som är redo att "hjälpa" dig men inte många av Hjortens kvalitet. Han är dryg ja, men han har oftast* rätt.

 

*Åtminstone när han diskuterar poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...