Swant Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 varför vann jag inte low? Jag: A A J 6 Motspelare: Q J 2 4 Board: 8 8 5 5 3 Tycker min low borde vara: A 3 5 6 8, men han vann low med : 2 3 4 5 8 Kan ngn förklara? Citera
eurythmech Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Du börjar räkna uppifrån. 86xxx är sämre än 85xxx Och just det, posta i rätt forumdel för i helvete. Hur svårt kan det vara? Citera
pwned Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 wow du har verkligen en härlig attityd. Du börjar räkna uppifrån. 86xxx är sämre än 85xxx Och just det, posta i rätt forumdel för i helvete. Hur svårt kan det vara? Citera
hansolo Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Du börjar räkna uppifrån. 86xxx är sämre än 85xxx Och just det, posta i rätt forumdel för i helvete. Hur svårt kan det vara? tack! har också tänkt på detta flera gånger! håller med eurythmech, folk är alldeles för lata med att posta i rätt grupper, dom skiter i om de blir rätt...bra att nån slår näven i bordet! Citera
eurythmech Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Egentligen skulle det inte ha postats över huvud taget, frågan har garanterat ställts förr. Ett tips är att söka. Förslagsvis i FAQ, Nybörjarfrågor, eller Övriga Pokerformer. Citera
scouserandy Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Bad day? En förstagångspostare som ställer en fråga i fel forumdel är väl inte sååå farligt. Sen finns det ju dem med ett par hundra poster som gång på gång gör sådana misstag. Det är en annan sak. Citera
Recommended Posts