railbird_kraak Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2006 jag brukar köpa in för $10k+ ibland på 0.5/1 eller andra nivåer för att se hur folk reagerar. gjorde det bland annat när jag ville få bort motståndare så jag kunde spela HU mot en bot som jag hann sno $1000 av innan ägaren stängde av den =) de gav upp när de såg min stack och jag förklarade att jag var proffs och bara ville gula boten =) Hur visste du att det var en Bot? Intressantast i denna tråd iaf. Ok coolt men jag snackar NL här inte FL där man kan köpa in för hur mucket som helst...I NL på 3/6 nivån är ju max inköpet 600$ Citera
railbird_kraak Postad 14 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Borde vara tok stängning på folk som skriver såna idiotrubriker. Trodde det var något intressant så är det bara en junktråd som vanligt. Tycker inte att denna tråd är junk...tvärt om den ligger helt i linje med forumets ämne som behandlar RESULTAT....detta är ju ett tok bra resultat ju Citera
chrajl Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Postad 14 Oktober , 2006 Borde vara tok stängning på folk som skriver såna idiotrubriker. Trodde det var något intressant så är det bara en junktråd som vanligt. Tycker inte att denna tråd är junk...tvärt om den ligger helt i linje med forumets ämne som behandlar RESULTAT....detta är ju ett tok bra resultat ju Jo, men rubriken är väldigt vilseledande. Citera
Recommended Posts