mgps Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 har börjat spela en hel del HU-SNGs på sistone, väldigt kul och utvecklande. började spela en del NL100 HU men man rakear ju så fruktansvärt mycket då. vilken nivå ska man spela i cashgame för att det ska vara bättre att välja det? HU-sng finns ju förvisso bara upp till 200$. Citera
riosatiy Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 Om du ska spela HU cashgame på middle/low limit så skulle jag rekommendera att du samtidigt tar något extraknäck.. typ som bananförsäljare. Det har fungerat bra för mig då jag har 50% provision på all min försäljning. Citera
mariani Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 har börjat spela en hel del HU-SNGs på sistone, väldigt kul och utvecklande. började spela en del NL100 HU men man rakear ju så fruktansvärt mycket då. vilken nivå ska man spela i cashgame för att det ska vara bättre att välja det? HU-sng finns ju förvisso bara upp till 200$. Finns mycket högre HU-sng:s än $200... Citera
mgps Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2006 har börjat spela en hel del HU-SNGs på sistone, väldigt kul och utvecklande. började spela en del NL100 HU men man rakear ju så fruktansvärt mycket då. vilken nivå ska man spela i cashgame för att det ska vara bättre att välja det? HU-sng finns ju förvisso bara upp till 200$. Finns mycket högre HU-sng:s än $200... på vilka sites då? Citera
Hjort Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 på vilka sites då? Stars, Prima, mfl. Det finns ju nästan på alla siter. Citera
mgps Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2006 ok. men ursprungsfrågan då. vilken nivå bör man spela i cashgame för att det ska vara mer lönande att spela HU där rent rakemässigt? Citera
MadMulken Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Postad 12 Oktober , 2006 spela hu cash game på svenskaspel.....dom har bara 2,5% rake och tar max ut 5 kr ur en pot i hu Citera
mgps Postad 12 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 12 Oktober , 2006 spela hu cash game på svenskaspel.....dom har bara 2,5% rake och tar max ut 5 kr ur en pot i hu låter ju bra. så får det bli. mycket action på typ 5/10 SEK och över? Citera
Recommended Posts