lurifix0_o Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Hej! Jag flyttar till åre i mitten av november och undrar om det är någon som känner till något ställe där det går att lira livepoker? Cashgame eller turneringar spelar ingen större roll. Tacksam för svar! Mvh Daniel Citera
HenkeHero Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Vet inget om Åre specifikt men om du hör dig för på Freeride kan du säkert hitta några intresserade som säsongsjobbar som kanske inte hänger på pokerforum (= Fisk!) Dock ska varnas för att dom tjänar fruktansvärt dåligt om dom jobbar inom Skistar... Citera
Prot Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Tjena! Jag kommer bo i Åre under säsongen. Bodde där även förra säsongen och spelade nån liveturnering. Större fiskar får man leta efter. 6-handat och jag spelade 90% av händerna. Fold fold fold fold fold. Citera
lurifix0_o Postad 19 November , 2006 Författare Rapport Postad 19 November , 2006 Det låter fint! Jag ska nämligen också upp och säsongsjobba där i vinter =) Var på någon party poker kväll på dippan, visseligen bara en fjuttig gratis turnering, men får väl leta runt lite! Citera
MajkTheBike Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Närmaste stad är Östersund (ca 10 mil). Där borde det finns eller?? Hittar inget om någon pokerblubb i östersund. Nå¨gon som vet något? KOmemr att åka skidor i Åre under ca 2 veckor i vinter. Citera
Aron Postad 19 November , 2006 Rapport Postad 19 November , 2006 Finns en klubb i Östersund. http://www.osdcardplayers.se Citera
gehlin Postad 16 December , 2006 Rapport Postad 16 December , 2006 Skicka mig ett mail med dina uppgifter, vi ganska många som spelar i Åre till o från. Jag kommer själv inte bo där i viinter men kommer dock att pendla ganska mycket fr STHLM. Det brukar vara söndagar och måndagar som det körs, Mvh Matias Citera
Recommended Posts