Sync Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Lånar den här tråden lite. Läste massa om "svindyra växlingsavgifter" om man gjorde fel. Jag kryssade i att mitt Neteller-konto skulle vara i usd, sedan frågade de vilken valuta min bank eller något hade, där kryssade jag i SEK, var det rätt eller fel? Har försökt att ändra men det verkar inte gå Citera
earthling Postad 10 Januari , 2007 Rapport Postad 10 Januari , 2007 Jag gjorde såhär. Hos netteller gav jag mitt svenska bankonto i USD fick en liten summa insatt från netteller, nästa dag kom en avi från swedbank som berättade om insättningen, dels hur mycket det var (i dollar) och vilken kurs den växlades vid. Denna summa som stod på avin använde jag sedan till att verifiera mitt bankkonto hos netteller. Lätt som en plätt var det. Citera
Sync Postad 12 Januari , 2007 Rapport Postad 12 Januari , 2007 Nu har Neteller satt in en summa på mitt konto! 0,xx, men jag får inte plats fler än två siffror (där jag ska bekräfta).. Hur gör jag då?! Citera
Recommended Posts