Gå till innehåll

Fått in "lilla beloppet" på mitt bankkonto,men beh


Slow_fox

Recommended Posts

  • Svars 52
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det uppstod ett fel vid behandlingen av din begäran.

 

Tyvärr överensstämmer angivet insättningsbelopp inte med våra anteckningar. Du kan göra ytterligare ett 2 försök innan NETELLERs säkerhetsprocedurer utestänger dig från systemet. Se till att du anger exakt belopp för insättningen.

 

Opppps! testade 0.4$ men var inte rätt.. måste jag ringa banken eller hur ska jag göra!??? någon som vet??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Herregud vilka råd!

 

Varför kan inte folk lära sig att knipa käft när ni har noll koll? Eller åtminstone lägga in en reservation, typ "så här TROR jag att det är".

 

Slow_fox: Looseweak och Bubbla försöker lura av dig pengar. Du ska ringa till din bank och fråga hur mycket som har blivit insatt i $. Detta belopp är det du ska ange hos Neteller. Du vill INTE att Neteller ändrar ditt bankkonto till kronor istället för dollar eftersom du då måste betala svindyra växlingsavgifter på varje uttag.

 

Nu lägger jag in en liten reservation själv (se och lär alla berörda). Om du kikar i (slutet av) tråden http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=34815 så ser du att nånting har hänt angående Neteller-uttag den senaste tiden. Det har dykt upp nån konstig avgift på $30 som inte funnits där hittills. Vet ej vad detta är, och om det kan påverka standardförfarandet som jag beskrivit ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men när jag skriver det så vill jag ju lura pengarna av slowfox... Undrar om man får någon % av NETEller ifall hans konto skulle bli låst. jävla dumskalle fisherman

 

Den enda som är en jävla dumskalle är du. Var bara tyst när du inte har en aning om vad du surrar om. Lyssna inte på råden.

 

Ring banken och fråga hur många dollar du fick insatt, eller vänta på brevet man får hem från banken som bekräftar överföringen (skickas iaf ut av Handelsbanken).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska ange det i Svenska kr*det du får in på kontot*

 

Mitt Neteller är i $ och jag fick in typ 0,85kr och angav 0,85 och det funkade utan problem.

 

MEN LÄGG AV FÖR I HELVETE. Du vet inte vad du pratar om.

 

Ring din bank.

 

Han säger ju bara vad som hände för honom.

Kan säga att det gick till likadant för mig, skrev in vad jag fått i SEK och det funkade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du ska ange det i Svenska kr*det du får in på kontot*

 

Mitt Neteller är i $ och jag fick in typ 0,85kr och angav 0,85 och det funkade utan problem.

 

MEN LÄGG AV FÖR I HELVETE. Du vet inte vad du pratar om.

 

Ring din bank.

 

Gjorde exakt som caam och det funkade. 100%. Kan ju vara olika beroende på bank osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...