tina_ Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Hejsan! Jag sitter och funderar på för och nackdelar med att köpa en Ipod Nano eller en Ipod Video. Jag undrar hur smidigt det är att lägga in filmer på en Video och sen om det fungerar i praktiken att se på filmerna gentemot batteritiden. Känns ju lite trist om man måste konvertera om filmerna till annat format bara för att man ska se på de i Ipoden. Jahopp ni som har en Ipod kan gärna få skriva era synpunkter på vad man ska välja Citera
eurythmech Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Jag har aldrig haft en iPod Video, men väl en gammal klassisk iPod, och en nano. Jag tycker skillnaden i storlek väger väldigt väldigt mycket till nanos fördel. Citera
tamtaram Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Köp en Ericsson W810 eller liknande istället, köp till ett 4GB kort så har du en mycket bra spelare. Går faktiskt t.o.m att bränna ner filmer i 3GP-format. Du slipper släpa på mobil och iPod. Citera
kfluffie Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=15586&highlight=allt+++ipod MVH //KF Citera
Recommended Posts