Gå till innehåll

Hjälp mig med uttag till min neteller!


fetcharn

Recommended Posts

Hejsan Allihopa!

Jag har ett problem, idag vann jag en turnering på Hollywoodpoker (ongame nätverket) och vill ta ut 2000$, saken är den att för att kunna ta ut till sin neteller måste man först ha depositat med den Netellern. Jag har inga pengar på min neteller och försöker göra allt jag kan för att få in 10 dollar men det går inte. Nu undrar jag om någon snäll själ vill göra en transfer mellan 2 konton på neteller så jag kan fixa de? Naturligtvis får ni tillbaka minst de dubbla! Bara kontakta mig via PM, om ni vill göra mig lycklig :)

 

Snälla moderatorer ta inte bort detta inlägg, det är ingen spam.

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan Allihopa!

Jag har ett problem, idag vann jag en turnering på Hollywoodpoker (ongame nätverket) och vill ta ut 2000$, saken är den att för att kunna ta ut till sin neteller måste man först ha depositat med den Netellern. Jag har inga pengar på min neteller och försöker göra allt jag kan för att få in 10 dollar men det går inte. Nu undrar jag om någon snäll själ vill göra en transfer mellan 2 konton på neteller så jag kan fixa de? Naturligtvis får ni tillbaka minst de dubbla! Bara kontakta mig via PM, om ni vill göra mig lycklig :)

 

Snälla moderatorer ta inte bort detta inlägg, det är ingen spam.

Tack!

 

Så vitt jag vet ska det gå 100% felfritt att deposita på neteller med sitt visa. Dyrt, men funktionellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, har dock maestro och det står att de ska funka med, men är tydligen bara till UK användare, tack för tipset, men det är tyvärr inte lösningen! Någon snäll människa som vill hjälpa mig?

 

Du kommer ändå inte få ut pengarna från neteller om du bara har maestro, så vitt jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hitils inte kunnat få tag i någon som kan hjälpa mig? Har däremot fått information om att minsta överföringssumma skulle va 30 dollar mellan konton, stämmer de? Men jag är ganska säker på att jag har fört över typ 20 dollar. Är det någon som har någon lösning på mitt problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...