Gå till innehåll

Intresse för dealer?


pangela

Recommended Posts

Har faktiskt inte så mycket vetskap om hur det funkar hos er på klubben, men om intresse finns så skulle jag gärna ställa upp och vara dealer i sidegames och vid finalbordet.

 

Jag har ingen professionell referense att komma med, det jag kan uppvisa är att jag kan sköta en kortlek, vet spelets regler, och har en mycket god matematisk kunskap.

 

Jag har ett mycket brett intresse för alla pokerformer samt gambling och träffar gärna spelare med samma intresse. För tillfället så har jag inte degen för att spela, så därför tyckte jag att det skulle vara en god idé att om inte komma med degen och dela ut, så kunde jag lika gärna dela kort.

 

Om intresse finns så hör av Er, antligen så svarar ni här, eller så mailar ni mig på pangelaaa@gmail.com

 

Med vänliga hälsningar

Andreas 'pangela' Dahlström

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag hörde inga klagomål angående dig i fredags så jag vet inte vad jag ska skriva ;)

 

Det lilla som jag såg så tycker jag du skötte dig snyggt utan anmärkning.

 

Fantastiskt att du stod ut med allt liv runt bordet. Jag hoppas att det kommer att vara lugnare nu på fredag.

 

/Torgny

 

Det var kul och höra!

 

Om vi säger så här då, skillnader mellan det som sågs i fredags och dealers som har blivit påstötta på andra tillställningar? Eftersom jag tycker det är ganska trevligt att vara dealer så vill man ju få så mycket kunskap så möjlig för ett möjligen satsa på det även utanför klubblokalens väggar.

 

Att det är livat är bara bra, håller en mer fokuserad. Det jag märkte när jag kom hem och dagen efter var att huvudvärken var inbiten, men sånt går över.

 

Hoppas det blir mer lir denna kommande helg, är peppad till max...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...