Gå till innehåll

Railbird: Helgens stora turneringar 6/10-8/10


uo

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tilt! Åkte på en jävla massa fiskspel, bla en check rais med 52 på brädan J 9 2 där jag är commited att syna med alla händer. Tur för han att jag bara hade ett öppet stegdrag och ingen klonk.

 

Förlorade en monsterpott med KK va 69 på brädan 5 6 3, runner runner steg, blev utdragen ett par ggr till. Kom trea och fick $3200 tror jag

 

Drygt att man inte lyckades vinna när dom spelar så kasst.

 

Sista handen ställer jag med KQ från SB får syn av A2 på BB.

 

Ska klonka ett paket till Dublin istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, ja det går bra HU just nu. Men alla utom Shahin som jag mötte sög. Killen i sista matchen kunde väl spela iofs.

 

Deepstack turneringen tiltar mig ngt oerhört just nu! Vi går snart in i 8e timman!!!!!!!!!!!!!!!!! :shock:

 

Gjorde bort mig totalt i $100 freezeouten där jag låg bra till. Har spelat min absolut sämst spelade hand någonsin på fulltilt (var chipleader som tur va). Alltså, jag kan inte ens visa den handen för min katt så dåligt är det. :oops:

 

Nu ska jag vinna de två sista!

 

EDIT: Jag ska fan leta upp handen o posta den. För jag tror inte ngn visste att man kan spela så sjukt illa. :lol:

 

Klonkade en hålpipa o leder fulltilt igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...