slice74 Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 Jag undrar om någon vet om det finns något pokerspel i Karlstad på lördag, turnering eller bara cashgame? Jag kommer att befinna mig i Karlstad under helgen och tänkte ha något att göra på kvällen. Citera
Hemdhes Postad 6 Oktober , 2006 Rapport Postad 6 Oktober , 2006 jag har ett grymt cashgame på familjehotellet Gustav Frölding.. 3 andra svenskar (inklusive dig) är tilltänkta liksom 3 finländare.. jag ringer på lördagen och hoppas inte ni redan då sitter i något annat bra cashgame=) Citera
mikaela Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Postad 7 Oktober , 2006 Jag undrar om någon vet om det finns något pokerspel i Karlstad på lördag, turnering eller bara cashgame? Jag kommer att befinna mig i Karlstad under helgen och tänkte ha något att göra på kvällen. Clear River Poker Club, Deje (3 mil norr om KD), har turnering söndag kväll, se http://www.VarvaNer.com/crpc för mer info. Citera
Aintnothing Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Postad 10 Oktober , 2006 Är också ute efter turnering eller cashgame på fre eller lör, men det verkar svårt i den här stan!! Eller???? Citera
Recommended Posts