Josam Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Hallå pokernördar, Vet inte hur det är med er...men jag tycker det är förbannat besvärligt att sitta och PMá varandra såfort man vill nåt! Kan vi inte ta och skapa en schyst MSN-lista så att man kan fylla på den redan ganska packade kategorin "pokerspelare" på msn... Alla som vill uttrycka sin avsky för mig...eller bara väsa i största allmänhet kan lägga till juniorasie@hotmail.com Kom igen nu....fyll på!!!! /Samuel Citera
ades_va Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Jag uttrycker istället min avsky i form av ett starkt nej i denna tråd. NEJ! Citera
gfs86 Postad 20 Januari , 2005 Rapport Postad 20 Januari , 2005 Jag uttrycker istället min avsky i form av ett starkt nej i denna tråd. NEJ! word Citera
Torna Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 de som vill bli störda under pokerspelandet har väl lagt till msn-knappar i raden nedanför inläggen Citera
Nusseman Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Jepp. Kolla t ex BÅDE ades_va OCH gfs86! Citera
ades_va Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Jo, såg det och tänkte på det när han postade sin tråd Ville bara inte blåsa mig själv Citera
Josam Postad 2 Februari , 2005 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2005 Jahapp..denna tråd blev ju en stor succé! Dock nappade DRC...och kyligare människa får man ju leta efter! "jag måste ha dig på msn-listan...såg att du har en lika bitter livssyn som jag" /Samuel Citera
drc Postad 2 Februari , 2005 Rapport Postad 2 Februari , 2005 Jahapp..denna tråd blev ju en stor succé! Dock nappade DRC...och kyligare människa får man ju leta efter! "jag måste ha dig på msn-listan...såg att du har en lika bitter livssyn som jag" /Samuel dårar måste hålla ihop Citera
Recommended Posts