Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Igår blev världen en lite vackrare plats, iallafall för mig. 4250 gram vackrare närmare bestämt.

Igår blev jag heltidsanställd av min dotter i rollen som hennes pappa.

Den här månaden började verkligen bra.

Postad
Grattis till dottern, en jobbig men fantastisk tid du har framför dig. Ta vara på den tiden.

Tusen tack, än så länge känner jag inte av någon trötthet, trots att jag varit mer eller mindre vaken i snart tre dygn, men det kommer nog :)

Postad
En stadig flicka :)

Jättegrattis!

De flesta bebisar över 4kg blir lite smartare än alla andra enligt någon forskning. Dock vägde jag 4.5 så jag vet inte...

Postad

Jättegrattis!!

Eller som QoS skrev tidigare: Är du inte med så är du en dålig pappa :heart:

/TF

Det där har han fått helt om bakfoten. Jag behöver inte vara med, eftersom jag redan är en perfekt pappa.

Postad

Undantaget som bekräftar regeln, Myssion. Du är undantaget som bekräftar regeln ;)

Visste du inte att vi har rest en virtuell the Hoff-staty till din ära på pappaforumet?

Vivi, hoppas allt går bra med den lille!

Jäklars vad det är :heart: på att få barn :D

/TF *edit* och för att avsluta diskussionen om sötaste bebis, vänligen se vänster.

Postad

Har precis kommit hem från bb nu, och utan att vara helt säker, skulle nog tippa på att hon är en het kandidat till sötast i åtminstone den här galaxen med omnejd. ;)

Postad
Visste du inte att vi har rest en virtuell the Hoff-staty till din ära på pappaforumet?

Hmm, det här börjar låta intressant. Du är iaf helt klart bättre på att övertala mig än vad QoS är... :)

Ok, på vad som numera måste betraktas som allmän begäran: Avatarbyte.