Gå till innehåll

Klonk eller antiklonk?!


fulpetson

Recommended Posts

Hej

 

Jag spelade precis Slitz frirulle på Nordicbet, jag har redan tidigare i veckan vunnit samma turnering, men anmälde mig igen bara som lite slöspel medan jag grindar CG.

 

5 st får pris, när vi är 6 kvar lyckas jag till slut få tag på pokermanager. Efter en stund får jag till svar att jag bara har rätt till en plats. Självklart, men jag hade ju börjat hoppas på någon slags kompensation, sedan försvann han. Jag kom ITM.

 

Så har ni någon erfarenhet av liknande situation? Ska jag bara acceptera faktum att jag ödslat klonkprocent på en meningslös turnering, eller bör det finnas chans till annan kompensation?

 

MVH

 

Betapetson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är arrangörerna så slarviga att man inte annonserar för dubbelpositioner så tycker jag att de gott kan kompensera för detta.

 

Jag tror inte det går att genomföra MEN! duktiga pokerspelare (som lyckas ta sig till "final" på fler än en plats) bör kompenseras för detta.

(jag vet inte hur många pokerspelare det finns som tycker att det är lätt att klonka fler än en plats så som du gjort)

 

Det minsta du får är mitt grattis till klonken, även om det slutar i antiklonk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...