Fossan Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 jo de är så att jag har fastnat för Hu sng nu men har inte hittat någon sajt som jag riktigt trivs på. så jag tänkte om någon kuunde tipsa om någon bra som helst samtidigt uppfyller nårra av mina "krav" 1. Skattefri 2. max 5%rake 3. bra trafik 4. helst sådan handhistory så man kan se motståndarens kort, om ni fattar vad jag menar. Citera
Okok Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 jo de är så att jag har fastnat för Hu sng nu men har inte hittat någon sajt som jag riktigt trivs på. så jag tänkte om någon kuunde tipsa om någon bra som helst samtidigt uppfyller nårra av mina "krav" 1. Skattefri 2. max 5%rake 3. bra trafik 4. helst sådan handhistory så man kan se motståndarens kort, om ni fattar vad jag menar. Full Tilt borde passa dig bra. Stämmer på alla dina krav även om det kanske inte är jättebra trafik på dagen, svensk tid. Citera
badtorsker Postad 28 September , 2006 Rapport Postad 28 September , 2006 b2b och Tain gillar jag och stämmer i alla fall in på dom tre första punkterna,osäker på den fjärde.. Btw,är det någon som har koll på HU SNGsen på UB? Rake,struktur osv? Citera
DaPine87 Postad 29 September , 2006 Rapport Postad 29 September , 2006 Sajter med 4 personers eller 8 personers HU SnGs. Dem jag vet nu är stars och fulltilt, finns det fler? Citera
badtorsker Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Sajter med 4 personers eller 8 personers HU SnGs. Dem jag vet nu är stars och fulltilt, finns det fler? Prima har det om jag minns rätt. Citera
DaPine87 Postad 3 Oktober , 2006 Rapport Postad 3 Oktober , 2006 Sajter med 4 personers eller 8 personers HU SnGs. Dem jag vet nu är stars och fulltilt, finns det fler? Prima har det om jag minns rätt. jo hittade det tillslut, dock inga som lirar det.. Citera
Recommended Posts