psykologen Postad 26 September , 2006 Rapport Postad 26 September , 2006 Om shortstackad UTG ställer all in och tredjeperson synar. Vilket regelverk gör att jag då inte kan höja för att skydda mitt hand mot tredjepersonen? Var med om det i natt och det kändes ovant men tror mig sett något liknande i WPT eller nåt? Är det här officiella regler? Brukar det inte vara så att jag kan höja? Satt med KK precis innan finalbordet och det var högst olustigt. Citera
gdaily Postad 26 September , 2006 Rapport Postad 26 September , 2006 Det beror på om du agerat eller ej. Om du agerat genom att checka (eller beta) och hans bet är för liten för att räknas som en riktig bet/höjning) så kan du bara syna. Annars kan du agera som du vill Citera
psykologen Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Det beror på om du agerat eller ej. Om du agerat genom att checka (eller beta) och hans bet är för liten för att räknas som en riktig bet/höjning) så kan du bara syna. Annars kan du agera som du vill Jag var oklar. Jag satt typ på knappen och hade inte agerat. Jag fick inte höja. Det fanns bara fold eller syn som option. Väldigt besynerligt. Citera
FeelingThis Postad 26 September , 2006 Rapport Postad 26 September , 2006 hans bet är för liten för att räknas som en riktig bet/höjning så kan du bara syna. Citera
gdaily Postad 26 September , 2006 Rapport Postad 26 September , 2006 Det beror på om du agerat eller ej. Om du agerat genom att checka (eller beta) och hans bet är för liten för att räknas som en riktig bet/höjning) så kan du bara syna. Annars kan du agera som du vill Jag var oklar. Jag satt typ på knappen och hade inte agerat. Jag fick inte höja. Det fanns bara fold eller syn som option. Väldigt besynerligt. Felprogrammerad sajt i så fall Citera
psykologen Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 hans bet är för liten för att räknas som en riktig bet/höjning så kan du bara syna. Jag är ganska säker på att han bet var över en BB men skall kolla. Citera
psykologen Postad 26 September , 2006 Författare Rapport Postad 26 September , 2006 Det beror på om du agerat eller ej. Om du agerat genom att checka (eller beta) och hans bet är för liten för att räknas som en riktig bet/höjning) så kan du bara syna. Annars kan du agera som du vill Jag var oklar. Jag satt typ på knappen och hade inte agerat. Jag fick inte höja. Det fanns bara fold eller syn som option. Väldigt besynerligt. Felprogrammerad sajt i så fall Måste väl ha varit det. Att UTG inte kunde göra en riktig höjning borde ju inte göra någon skillnad. Jag måste ju ha rätt att höja i position. Citera
Recommended Posts