WeeM Postad 19 Januari , 2005 Rapport Postad 19 Januari , 2005 Jaha, som så många andra började jag min kära karriär som pokerspelare via en $500 insättning och ett neteller inskaffande. Allt för att göra bonushorandet enklast möjligt. Man flög från site till site allt för att hinna med den ena bonusen efter den andra. Efter ett tag var rulle uppe i $2000 varav hälften bonusar, dvs bonusarna utgjorde större delen av min rulle. horandet fortsatte tills jag så en dag tog klivit upp och började spela 1/2 NL sh med mycket stor framgång. bonusarna började bli en mindre del av inkomsterna men fortfarande ett fint tillskott i kassan och det började kännas mer och mer drygt att hålla på och flytta runt pengarna och jaga bonusar, även om fina bonusar fortfarande finns att finna. Så på grund av min lathet har jag nu kommit på den perfekta sättet att hantera bonusar, Man outsourcar dom, många av polarna och lillebror är väldigt sugna att spela de med, men har inte flisen som krävs för att sätta in $500 för att själv börja hora runt, Då jag ser de som ialf hyfsade pokerspelare har jag nu kommit fram till den smarta dealen att: *Jag gör insättning på siten i fråga. *Jag tar hela bonusen. *De får max förlora bonusamountet. *De får ta all vinst de spelar ihop. Ett stakenings system skulle man kunna kalla det, jag föredrar att kalla det Mitt lilla Pimpimperium, med jag som storpimp och polarna och brorsan som småhoror Jag tar den fasta summa och de tar dricksen om de varit bra i sängen Tänkte bara delge min lille upptäckt och smarta(?) ide, nån fler som kanske gör så här? Nu vet jag inte om tråden ligger i rätt men detta kändes som ett resultat av mitt spel. * Vad tror du om Poker OT - QoS * edit: Poker OT låter kanske lite bättre Citera
gdaily Postad 19 Januari , 2005 Rapport Postad 19 Januari , 2005 Jag vet ju en som dresserat sin 4-årige dotter till att cleara partybonusar genom att folda alla händer utom AA och KK på party NL25... killen får barnvakt och dottern älskar det. Citera
Ghostic Postad 19 Januari , 2005 Rapport Postad 19 Januari , 2005 gdaily: Är det undra på att min dotter inte vill leka med dig när du kallar det att man dresserar barn...Man utbildar dem!! Citera
Hjort Postad 19 Januari , 2005 Rapport Postad 19 Januari , 2005 gdaily: Är det undra på att min dotter inte vill leka med dig när du kallar det att man dresserar barn...Man utbildar dem!! Äsch, är ju bara att ge flickan några sockerbitar eller en saltsten så bör hon lättna upp mot dig Ola. Citera
WeeM Postad 19 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2005 ok kanske fel att använda ordet bonushora i det sammanhanget då Citera
Albert Postad 19 Januari , 2005 Rapport Postad 19 Januari , 2005 Nu när jag har gulat så är jag mer än villig att hjälpa till med sådana här tjänster. Du vet var jag finns Weem Citera
Recommended Posts