Gå till innehåll

The mouth


Vem är föreningens "The mouth"  

32 medlemmar har röstat

  1. 1. Vem är föreningens "The mouth"



Recommended Posts

Ja då vi ändå korar olika spelare till olika priser måste vi ändå ha en "the mouth" tävling. Vem är egentligen bäst på att snacka vid bordet?

 

Själv så anser jag att Heltenkelt är utan tvekan den mest pratiga personen med mig själv som god tvåa. :D Men ni kanske inte håller med... Jag kommer att ha Heltenkelt och mig som kandidater om ingen annan tycker att någon mer borde nämnas...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ju även folk som sjunger vid bordet.

 

Jag har aldrig tänkt på att heltenkelts käft glappar speciellt mycket vid pokerbordet, kan ju iofs bero på att han snackar konstant även vid sidan av.

 

Dig däremot hör man ju även om man sitter vid ett annat bord. "Jag har aldrig sett någon spela AK så dåligt förut tihihi" t ex.. så du får väl min röst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag röstade på e_novella, men jag älskar er båda. eftersom jag uppskattar konversationer om gurkemeja etc så märker jag inte ens att det blir mycket BS från heltenkelt. e_novella har grymt skön stil när han förklarar varför nybörjare (som Daniel Negraneu tex) spelar sina kort helt fel. det är med er som med whisky och kaffe det är humor man måste vänja sig vid för att uppskatta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Uppfattade e_novella till en början som en fnittrande dryg ordförande-typ som jag tappade respekten för direkt. Har med tiden börjat förstå humorn lite mer och kan skratta åt de istället. Heltenkelt förorar klart. Visst du pratar men e_novella är värst.

Men kollar man därimot på hur mycket vettigt ni får fram utav pratandet så vinner nog heltenkelt.

 

OBS. Inget hatinlägg till dig e_novella. Bara som jag uppfattade min debut på UPS. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...