Largo-Sama Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Hej Har sett och hört att det finns en del fisk i omaha, så jag tänker lära mig lite. Frågan är vilket spel jag ska inrikta mig på till en början. Var finns det mest fisk, Live och på nätet? Vad är era rekommendationer? Tack på förhand. Citera
tamtaram Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Jag har spelat LITE av bägge och det är ju betydligt enklare att spela high. Hi/Lo känns som ett svårare spel genom att du riskerar att få dela på lägsta handen + att det är mer att hålla reda på. Mitt enkla råd är att först bemästra High och sen gå vidare. Kanske självklarheter Citera
Narkissoz Postad 25 September , 2006 Rapport Postad 25 September , 2006 Håller med, tamtaram. Det är lättare att få grepp om Omaha Hi, för att sedan ge sig på Hi/Lo. Citera
Largo-Sama Postad 25 September , 2006 Författare Rapport Postad 25 September , 2006 Tack för de kloka råden. Citera
Recommended Posts