Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lägger upp en Re-buy turre söndagen den 1 Oktober kl 1400.

Inköp blir billiga 240 kr, startstack 5000. Blindstiden: Stegrande med start på 20 min.

Anmälan görs på hemsidan som vanligt.

Ska vi hitta 46 deltagare som förra hösten igen?

Postad

Det låter bra... Men som jag sagt många ggr så föredrar jag och kärringen lördagar... PHE kan ju fixa lite "hockey" folk då också... Dessutom är ju halva stan bakis då... även att några (benza) är det även på lördagar :lol:

Postad

Lutade lite åt lördagen men förhoppningsvis blir det lagpoker för en del av oss... ska vi ändrat till lördagen? Det lär la inte bli något stockholmsklonk för oss ändå, alla verkar vara så fattiga :(

Postad

Jag, du och carro har råd. Benza kan avara 1000, jompa kan säkert betala, theo tvivlar jag har råd (förlåt) Jerma ska kika på´t, Green vet ja inte... osv osv. Ingen vill stejka oss, inte ens Totti fast han mumla ngt om att pengarna fanns på mitt konto samt 20k i omkostnadsbidrag för varje spelare.. men ja har inte sett några pengar. :roll:

Det är väl den dystra sanningen.. börja jobba folk.. och sälj kärringar och ungar som förhindrar erat pokerspelande!

Postad

Låter mycket bra.. många "nya" som vill komma o köra verkar de som.. dock får vi ju skämmas om de inte blir lite bättre ordning nu... turneringsstart 14:00, då börjar vi väl absolut senast 14:05 o inte 15:30 typ... Så jävla svårt ska de väl inte vara att komma i tid.. o att inte acceptera att man inte kommer i tid... :roll:

Finns uppenbarligen mkt folk som vill börja o komma igång igen, men lite ordning på det oxå...

Postad

Samt om folk kunde hitta hemsidan och "anmäl mig" knappen så skulle allt bli mkt bättre. Att inte vänta till 5 min innan turneringen med att anmäla sig är bra för alla parter, ju fler som är anmälda ju fler vill troligtvis vara med o spela... "Pik"

Postad

Helt sant, så tätt inpå som ikväll ska jag regga mig på den gamla sidan o anmäla mig direkt.. 8-)

Så börjar vi vid 14:00 då... nån ansvarig för klubben får väl se till o dra igång de då helt enkelt... "pik"

:lol: