Gå till innehåll

SNG på B2B


allt

Recommended Posts

Är det något drag på 10pers sit and go turneringarna på B2B? Tänker då först och främst på 5+0.5€, 10+1€ och 20+2€. Kan man hålla uppe fyra bord åt gången utan jättestora dröjsmål när man vinner/ åker ut ur någon sit'n'go?

 

Och hur är kvaliten på spelarna där? Är det stor skillnad mot exempelvis Party? Tänker mest på att det är mycket svenskar på B2B och vi ska ju tydligen vara duktiga jämfört med jänkarna. Så blir en duktig spelares ROI sämre på B2B än vad den skulle vara på Party?

 

Hur många VIP poäng får man för en turnering? Hittar inte det på heypoker.com.

 

Och slutligen, hur lång tid tar det ungefär att lira en sit'n'go ifall man vinner? B2B har ju brantast struktur enligt index, men hur lång tid tar en turnering i genomsnitt?

 

Väldigt tacksam för svar /sound

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

€5 & €10 hittar du hyfsad action på kvällar, på dagar sämre. Med hyfsad menar jag att det komerm upp ett bord ung. var åttonde minut. €20 har jag aldrig spelat, men ser ut att vara riktigt dålig action på dom.

 

Kan inte uttala mig så mycket om spelarklass eftersom jag inte varit och testat så många andra sajter, men om man jämför med tain så är det iaf hårdare motstånd på b2b.

 

VIP-poäng får man även genom att delta i turneringar. Om du är med i en freezout-turnering eller ”Sit & Go” får du 0,2 VIP-poäng för varje € som det kostar att vara med.

 

En vanlig SnG tar ungefär 45-50 min om man går till Heads Up.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

B2B sng's är sönderriggade men innnehåller världens sämsta spelare på samtliga nivåer, från 1euro till 200 euros. Bemästra riggen och vinn miljoner.

 

Detta inlägg är sponsrat av världens största tilt.

 

Eftersom motståndarna är mycket sämre än normalt så trycker dem ofta in degen som dog och då blir man utdragen oftare och då upplever man det som riggat :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tackar än en gång för svaren :D

 

Det blir nog att grinda 10+1€ sit'n'goes i oktober. Jag har bestämt mig för att försöka lira seriöst en månad och se hur det går, hittills har jag bara lirat lite från och till på olika speltyper och limits, så resultatet har inte varit så jättebra (men lite plus iaf) då jag inte lagt ner så mycket tid.

 

Hur lång tid tror ni som har grindat sit'n'goes på B2B att det kommer ta att köra 500 stycken? Ifall man antar att ens ROI blir någonstans runt 10-20% och man kör 4 bord "continusely". Jag har väldigt svårt att uppskatta det faktiskt. Tror ni att en som studerar kan fixa det på en månad?, isf skulle jag behöva snitta 16.1 turneringar per dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tackar än en gång för svaren :D

 

Det blir nog att grinda 10+1€ sit'n'go turneringarna i oktober. Jag har bestämt mig för att försöka lira seriöst en månad och se hur det går, hittills har jag bara lirat lite då och då på olika speltyper och limits, så resultatet har inte varit så jättebra (men lite plus iaf).

 

Hur lång tid tror ni som har grindat sit'n'goes på B2B att det kommer ta att köra 500 stycken? Ifall man antar att ens ROI blir någonstans runt 10-20% och man kör 4 bord "continusely". Jag har väldigt svårt att uppskatta det faktiskt. Tror ni att en som studerar kan fixa det på en månad?, isf skulle jag behöva snitta 16.1 turneringar per dag.

 

Det låter som en mardröm med 500st regulars med lång uppstarttid.

Lär ju ta > 100 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...