Gå till innehåll

Allt om Cardrunners!


dr_kvist

Recommended Posts

Har sett lite snack om Cardrunners (http://www.cardrunners.com) och deras filmer här förrut, men framförallt påpekanden om deras existens. Någon som är medlem eller bara har sett några av filmerna och kan säga något om deras kvalitet och utbildningsvärde?

 

För min del tänker jag mest på SitnGos 11-22$, MTTs upp till 50$ och 0.25/0.50 cashgame (speciellt cashgame har jag precis börjat med och känner mig grymt fiskig och i behov av undervisning).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

cg-filmerna är väldigt bra.

 

Låter ju mycket bra! Har dock lite funderingar på hur dessa high-stakers numer spelar på micro/small-stakes och hur lätt jag kan applicera det på mitt eget spel. Det har ju tidigare sagts i andra trådar att small-stakesspelare rent av kan skadas av att försöka efterlikna spelet från högre nivåer. Tankar kring detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem har så¨låga CG filmer som NL10 så det finns för dem flesta Limits.

 

Jo, det vet jag. Det jag undrar över är om det kan innebära ett problem för en micro-spelare som jag att försöka ta till sig kunskaper från en high-stakes spelare. Kanske mest flum.... I vilket fall som helst tror jag att jag kan ta till mig MTT och SitnGo filmerna på ett bra sätt så jag sighnar nog upp mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem har så¨låga CG filmer som NL10 så det finns för dem flesta Limits.

 

Jo, det vet jag. Det jag undrar över är om det kan innebära ett problem för en micro-spelare som jag att försöka ta till sig kunskaper från en high-stakes spelare. Kanske mest flum.... I vilket fall som helst tror jag att jag kan ta till mig MTT och SitnGo filmerna på ett bra sätt så jag sighnar nog upp mig.

Jag är nöjd medlem på cardrunner sedan en tid tillbaks.

 

Saken är den att de anpassar sitt spel efter nivån de spelar på. Är de nere och harvar på låga bord säger det att "här gäller endast att spela solid poker" och resonera hela tiden utefter nivå de spelare på och reflekterar ofta hur samma situation hade kunnat utspela sig på ett högre bord.

 

Med andra ord behöver du inte vara orolig att du lär dig masas fancy moves som bara förstör för dig själv på din nivå.

 

Bli medlem säger jag, mycket bra kommentarer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har funderat på att abbonera på Cardrunners alternativt Stoxpoker, någon som testat båda och kan säga vilken de anser vara bäst, kanske värt att köra med bägge? Främst ute efter sevärda NL CG-filmer men annat är av intresse också.

Jag är medlem på båda.

 

Stoxtrader har bättre FL-SH-filmer, eftersom det är vad stoxtrader är sjukt grym på. Men även hans NL-filmer är bra. 90% av alla filmer, NL som FL är SH.

 

Cardrunner har mycket fler filmer, och även andra spelformer som SnG och MTT, nya filmer läggs upp oftare (tror det är 2 per vecka).

 

Jag kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd med båda två men hade jag valt en hade det blivit cardrunner eftersom det finns ett större utbud där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

Jag måste va blind / dum för jag har lite frågor som jag inte kan hitta svar på:

 

* Hur länge måste man va medlem, m.a.o. hur många månader måste man pröjjsa de där $25 (som det kostar varje månad). M.a.o. hur får jag tillgång till filmerna på billigaste sätt? :P Comittments?!

 

* Hur många filmer får jag för det priset, är det nåt "tak"?

 

Undra om man kan kika på filmerna och kanske "råka" aktivera hypercam eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag måste va blind / dum för jag har lite frågor som jag inte kan hitta svar på:

 

* Hur länge måste man va medlem, m.a.o. hur många månader måste man pröjjsa de där $25 (som det kostar varje månad). M.a.o. hur får jag tillgång till filmerna på billigaste sätt? :P Comittments?!

 

* Hur många filmer får jag för det priset, är det nåt "tak"?

 

Undra om man kan kika på filmerna och kanske "råka" aktivera hypercam eller nåt...

LOL. Gud va billig du måste vara, vill du se filmerna är det bara att bli medlem. Det kostar $100+25 första månaden sen alla månader efter bara $25. Att försöka spela av filmerna är ju löjligt, vill du se filmerna tycker jag du ska stödja med $25 per månad (som är ingeting mot det man får tillgång till). Dom ger ut filmer i stort sätt alla dagar i veckan, så det är väldigt prisvärt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL. Gud va billig du måste vara, vill du se filmerna är det bara att bli medlem. Det kostar $100+25 första månaden sen alla månader efter bara $25. Att försöka spela av filmerna är ju löjligt, vill du se filmerna tycker jag du ska stödja med $25 per månad (som är ingeting mot det man får tillgång till). Dom ger ut filmer i stort sätt alla dagar i veckan, så det är väldigt prisvärt.

 

Ok, man ska va/bli medlem för att se filmerna: Check!

 

Men hur många månader är man "comittad" till sen då?

 

Varför ska du vara (iaf verka) dryg då man som ny kund ska hooka upp sitt kreditkort och vill ha lite mer kött på benen innan? Ingen anledning att va spydig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, man ska va/bli medlem för att se filmerna: Check!

 

Men hur många månader är man "comittad" till sen då?

 

Varför ska du vara (iaf verka) dryg då man som ny kund ska hooka upp sitt kreditkort och vill ha lite mer kött på benen innan? Ingen anledning att va spydig.

 

Man behöver bara vara med i en månad. Men man måste betala inträdesavgiften igen om man går ur.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man behöver bara vara med i en månad. Men man måste betala inträdesavgiften igen om man går ur.

 

Tack! :)

 

Vet du hur mycket man får tillträde till denna månad, är det hela "databasen" med videor eller har de nån form av "system" (läs tak) som gör att man bara får tillgång till de videorna som är inspelade/skapade den aktuella månaden eller liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! :)

 

Vet du hur mycket man får tillträde till denna månad, är det hela "databasen" med videor eller har de nån form av "system" (läs tak) som gör att man bara får tillgång till de videorna som är inspelade/skapade den aktuella månaden eller liknande?

 

Nej, det är hela. Men känns snålt att spara dem med nåt program. Tänk också på att de bara kan kolla på filmerna så länge du prenumererar. Dessutom kommer nya filmer hela tiden, framförallt BTs filmer är väldigt sevärda och det finns inte så många av honom än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är hela. Men känns snålt att spara dem med nåt program. Tänk också på att de bara kan kolla på filmerna så länge du prenumererar. Dessutom kommer nya filmer hela tiden, framförallt BTs filmer är väldigt sevärda och det finns inte så många av honom än.

 

Ok, det låter bra!

 

Har inte tänkt spara dom, var bara en tanke som slog mig och jag lär inte vara den första, hehe...! Självklart ska siten få betalt för de tjänster de erbjuder, var bara lite nyfiken, that's all.

 

Blir nog att jag reggar ganska snart, är nyfiken på framförallt just BT's filmer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, man ska va/bli medlem för att se filmerna: Check!

 

Men hur många månader är man "comittad" till sen då?

 

Varför ska du vara (iaf verka) dryg då man som ny kund ska hooka upp sitt kreditkort och vill ha lite mer kött på benen innan? Ingen anledning att va spydig.

Ber om ursäkt om jag verkade spydig, men blev lite irriterad av att du skulle snåla med $20 för att spela av filmerna som proffsen lägger ner mkt tid på. Visst många av den tjänar mkt pengar, men alla dom spelar ju inte 300/600.

 

Sen kan jag säga att BTs filmer är mkt bra, jag kollar även hans plo filmer fast jag inte ens spelar plo. Cr har nog fått en rush upp i användarantal efter BT började göra filmer, hans filmer går heller inte att köpa utan man måste vara full medlem.

 

Detta låter intressant:

Ever wondered what it would be like to face off against Sbrugby at the tables? Probably figured it would never happen as you don't have the bankroll for 200/400 NL? Don't worry -- CardRunners has just made it possible.

 

We have created several tables on Full Tilt Poker at the $.05/.10 NL level which are titled "CR - Sbrugby, CR - Tay, and CR - LucLongley." CR Pros have already started putting in hours at the tables and will continue to swing by every opportunity they get.

 

What's more, you can actually win prizes just for playing at these tables. For the month of June, we'll be datamining the tables every day and will award prizes to the players who've won the most money each month. The pros will be awarding two hours of complimentary, private lessons to the top 3 winners (2 hours per winner). CR will also be giving away free months of membership as well as CR gear to other top earners.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...