toppace Postad 23 September , 2006 Rapport Postad 23 September , 2006 Tja! Har helt ok stats om man bortser ifrån BB. Här förlorar jag nästan lika mycket som jag vinner utan denna position. Jag har nästan 9 PTBB/100 i mitt nl nu men antar att jag är skadad av för mycket försvartänkande i FL. Jag lirar Fullring vilka händer gör man vad med? /Toppace Citera
toppace Postad 23 September , 2006 Författare Rapport Postad 23 September , 2006 kanske borde ledat under TH, sorry! banna mig! Citera
xlars Postad 23 September , 2006 Rapport Postad 23 September , 2006 Ingen expert på den här typen av spel men att folda allt utom de bästa händerna och då reraisa kan ju var en ide. Blind försvar är ju inget man ska syssla med tycker jag. Citera
mgps Postad 23 September , 2006 Rapport Postad 23 September , 2006 Tja! Har helt ok stats om man bortser ifrån BB. Här förlorar jag nästan lika mycket som jag vinner utan denna position. Jag har nästan 9 PTBB/100 i mitt nl nu men antar att jag är skadad av för mycket försvartänkande i FL. Jag lirar Fullring vilka händer gör man vad med? /Toppace blindförsvar i fullring nl cashgame är inget man sysslar med. det kanske är det som är problemet? att du försvarar den och spelar en massa skräp... naturligt dock att ha dålig statistik i bb eftersom man har dålig position. Citera
Recommended Posts