drc Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Alla vi som älskar två sju klappa nu alla vi som älska tre draw klappa nu vi kan också glädja andra med att slaska ut varandra alla vi som älskar två sju klappa nu I'm game, r u ? Citera
Papa Kubo Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Jag hoppas att du slaskar ut dig själv, suckoutkungen. Citera
Skanke Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Anmält och klart.... Varning för utdragning utfärdas Citera
Hjort Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Fan jag har just kört en 2-timmars HU-match mot brorsan för playmoney! Kan jag inte få vara ifred från pokerspel med obetydligt EV? Citera
drc Postad 18 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2005 Jag hoppas att du slaskar ut dig själv, suckoutkungen. Här köper vi tre och hoppas på det bästa !!! Sluta stjäla mina blinds istället ! Nussemann stal sist och stod Pat. Bettade. Jag vägrade tro honom och sa det i chatten. Då böt han tre tror jag vid andra bytet. Han krossade mig den handen ändå ! Citera
drc Postad 18 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2005 Fan jag har just kört en 2-timmars HU-match mot brorsan för playmoney! Kan jag inte få vara ifred från pokerspel med obetydligt EV? Nej ! Citera
mte Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Måste genast planera om så jag kan vara med i veckans viktigaste event... Citera
Hristo Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Är det i detta spel man ska ha sämst hand, dvs helst 5 högt eller nått? (om man ser till andra former av poker) Citera
Hjort Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Är det i detta spel man ska ha sämst hand, dvs helst 5 högt eller nått? (om man ser till andra former av poker) Sämst hand i vanlig poker vinner. Det innebär att 75432 är nöthanden, så länge den inte är i en färg. Ett undantag är att A enbart räknas som 14, alltså är 5432A inte en stege utan en esshög låg. Citera
Papa Kubo Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Är det i detta spel man ska ha sämst hand, dvs helst 5 högt eller nått? (om man ser till andra former av poker) Japp. Den bästa handen du kan ha är 23457. Fem- eller sexhögt fungerar inte då stegar räknas mot en, och ess räknas bara som ett högt kort (förutom i stegar, då får den allt vara en etta.) EDIT: Jaha, jag har fel som vanligt. Är någon förvånad? Citera
Nusseman Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Alla vi som älskar två sju klappa nu *klapp, klapp* Nussemann stal sist och stod Pat. Bettade. Jag vägrade tro honom och sa det i chatten. Då böt han tre tror jag vid andra bytet. Han krossade mig den handen ändå ! Nästan lika bra som när jag i sb försökte sno Hjortens bb. Han synade, jag bytte fem och check/foldade Jag tog mig till finalbord sist, så idag är det vinst som gäller! Citera
Hjort Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Jag tog mig till finalbord sist, så idag är det vinst som gäller! Är inte 273 ditt absolut sämsta turneringsspel? Sett till resultat åtminstone. Citera
Nusseman Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Jag tog mig till finalbord sist, så idag är det vinst som gäller! Är inte 273 ditt absolut sämsta turneringsspel? Sett till resultat åtminstone. Jo, men det betyder ju att det bara kan bli bättre! Ikväll är det vinst som gäller. Citera
Micke_E Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Klart man är med Är den flyttad en kvart alltså? Brukar ju vara 22:30. Citera
emilio_barzini Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 kanske man ska vara med..... 12€ kan man ju slaska bort bara för att få leka med dom tuffa grabbarna Citera
drc Postad 18 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2005 kanske man ska vara med.....12€ kan man ju slaska bort bara för att få leka med dom tuffa grabbarna klart du ska !!! Citera
emilio_barzini Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 kanske man ska vara med.....12€ kan man ju slaska bort bara för att få leka med dom tuffa grabbarna klart du ska !!! ja då måste jag väl då.... Citera
demme1 Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Anmäld och klar! Passa er. Jag är inne i en badstreak och får 72o och 83o på löpande band i hold'em! Vad kan passa bättre! Prognosen säger seger utan rebuy eller add-ons. Citera
Nusseman Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Anmäld och klar! Passa er. Jag är inne i en badstreak och får 72o och 83o på löpande band i hold'em! Vad kan passa bättre! Här har vi att göra med en nybörjare... om du är inne i en period av 27o i Texas kommer du såklart få kåk, fyrtal och esshög färg i given ikväll. Citera
Skanke Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 32 anmälda nu och en hel del forumare, fan vad het jag kommer vara Citera
QoS Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Fan, jag har sjukt mycket att göra, men jag är på ändå! Kommer nog vara lite frånvarande i chatten studnvis... - QoS Citera
demme1 Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Anmäld och klar! Passa er. Jag är inne i en badstreak och får 72o och 83o på löpande band i hold'em! Vad kan passa bättre! Här har vi att göra med en nybörjare... om du är inne i en period av 27o i Texas kommer du såklart få kåk, fyrtal och esshög färg i given ikväll. Det skulle faktiskt inte förvåna mig! Men vi får hoppas att dealern hatar mig men inte kan reglerna:) Citera
Nusseman Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Fan, jag har sjukt mycket att göra, men jag är på ändå! Kommer nog vara lite frånvarande i chatten studnvis... - QoS Woohooo! Jag som tänkte dra igång en PM-övertalningskampanj för att få dig att koppla av med lite tomtepoker. Nu slipper jag det Citera
QoS Postad 18 Januari , 2005 Rapport Postad 18 Januari , 2005 Nusseman, jag kan inte hålla mig ifrån tomtepokern... - QoS Citera
Recommended Posts