Mr_Hero Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Jag saknar en funktion som jag tycker borde implementeras, nämligen att man kan ha favorit trådar som visas på framsidan (ev. under en egen "flik") när man loggar in. Där lägger man till trådar som man följer dagligen så att man snabbt kan se dem och komma till dem. Tror inte att denna funktion finns för närvarande, men om den gör det bortse från detta och visa hur man gör i så fall. vet om att den där mail funktionen finns när man bevakar trådar men det är för bökigt och inte det jag är ute efter. Vad tror ni om detta, finns det nått intresse bland folket? Citera
Chillarn7 Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Håller med dig om att det skulle vara bättre att kunna följa sina bevakade trådar från pf.nu istället för att få ett mejl när det hänt något i en bevakad tråd. Ja hade bevakat desto fler trådar då iallafall. Citera
QoS Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Helt klart bra förslag, ska se om vi kan få till det på nåt smidigt sätt. Detta (som mycket annat gött) finns i vB som vi kommer migrera till, men vi har fått lite fördröjning på migreringsfronten. Enjoy! - QoS Citera
kfluffie Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 men vi har fått lite fördröjning på migreringsfronten. Efter det kommer det gå übersnabbt! Ni vet vad ju vad man brukar säga: Arbetar QoS så står blixten stilla! MVH //KF Citera
QoS Postad 22 September , 2006 Rapport Postad 22 September , 2006 Arbetar QoS så står blixten stilla! Det gäller bara RP och trådpings. - QoS Citera
Mr_Hero Postad 22 September , 2006 Författare Rapport Postad 22 September , 2006 OK låter fint, antog att funktionen skulle uppskattas. Ser fram emot den Citera
Recommended Posts