Disturbed1 Postad 19 September , 2006 Rapport Postad 19 September , 2006 Tjena! Finns det något intresse att lira en turnering, antingen Fixed Limit Texas eller Pot Limit Omaha? Lågt inköp. Hör av er i sånt fall! Mvh Sami Citera
Lomin Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 inte turnering.. men jag skulle kunna tänka mig lite Fixed limit texas cash game om någon är sugen Citera
Disturbed1 Postad 7 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 7 Januari , 2007 Haha..Lomin..vafan..tog det dig 4 månader att svara på detta =) Ja men det borde väl gå att ordna..vet det finns fler som lirar fixed.. Hör med dom på söndag! Jag är tyvärr inte där då. Citera
Lomin Postad 7 Januari , 2007 Rapport Postad 7 Januari , 2007 ja det tog lite tid att svara på det, då jag såg det först idag på söndag jobbar jag tyvärr så kommer inte att deltaga då , men får ta upp det gången efter om jag kommer då. Citera
Hygglo Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Jag hänger med på någon annan pokervariant än NLTexas om det handlar om låga insatser, bara för att det är kul att spela något annat. PS. Jag sattelitade just in mig till en Sunday Million turnering på Stars. Citera
Disturbed1 Postad 9 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 9 Januari , 2007 Ja vi har väl aldrig lirat med några högre insatser så det behöver du inte vara orolig för =) Det börjar gå bättre o bättre på nätet med andra ord..Grattis! Citera
Recommended Posts