Gå till innehåll

Insättning till NETeller via pokersiter?


Slow_fox

Recommended Posts

Är helt ny inom NETeller men kom på en idé som antineg suger eller så funkar den klockrent! Jag tänkte så här:

 

Du har reggat ett konto på neteller för att kunna flytta dina pengar mellan olika pokesiter.

 

Om jag inte har fel så är det en avgift på 3.9% vid insättning på NETeller med visa. På vanliga pokersiter är avgiften betydligt lägre, kan man inte då sätta in mycket pengar på en eller flera pokersiter för att sedan föra över pengar till NETeller för att slippa den svindyra avgiften?

 

Och sedan som andra har varit inne på så kan man vid uttag ta ut från pokerkonto till ex. sitt VISA för att slipa uttags avgiften?

 

Är jag ute och cyklar :roll: ?

 

Tacksam för svar och tips, analyser :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...

bumpar denna...

 

tänkte sätta in en ganska stor summa (iaf i mina mått mätt) med VISA och sen flytta över det till Neteller. Kan någon ge tips på sidor där det funkar.

 

Hade fått för mig att det gick på party men så var det inte...och tribeccanätverket funkar inte heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bumpar denna...

 

tänkte sätta in en ganska stor summa (iaf i mina mått mätt) med VISA och sen flytta över det till Neteller. Kan någon ge tips på sidor där det funkar.

 

Hade fått för mig att det gick på party men så var det inte...och tribeccanätverket funkar inte heller.

 

Varför inte sätta in via plusgiro/bankgiro direkt till Neteller? Det är gratis och tar bara ett par dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...