Gå till innehåll

Bortamatcher


Recommended Posts

jag tror att denna rubrik kanske lockar till misstolkningar. men det är inte meningen att vi ska diskutera om minken och drc gick hem till callen eller om det var så att de alla tre gick hem till ngn(vi kan ta en egen tråd om det) utan här tänkte jag att vi kunde ha lite upprop på vilka som vill åka på turneringar som inte arrangeras av UPS.

 

detta kan ju underlätta samåkning etc. jag är sugen på pokerforum live t.ex. och har som bekant en ascool bil (skitig volvo 740, med stereo jag köpte för turneringsvinst .... sorry jag var bara tvungen att säga det) denna bil tar 5 pers inkl mig om man vill sitta tre och mysa i baksätet. problemet är dock att jag inte vet än om jag blir tvingad att åka på konferens den 5e så jag vet inte varför jag skriver detta alls. men om tillräkligt många trevliga UPSare åker kanske jag skiter i konferensen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag ska spela och samåker gärna.

 

Det går ju faktist också att åka tåg men alla är uppenbarligen inte lika frälsta att grisa i sig en stor stark vid pokerbordet som jag är !

 

Efter turneringen erbjuder jag alla att ha bortamatch i min lägenhet där vi kan mysa natten lång !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänker nu avslöja mig som uppväxt i de mörka skogarna. det ligger väl inget hinder i att dra i sig ett par stark bara för att vi ska åka bil?

 

tåg är för plebejer äkta players åker bil (helst skitig volvo)

 

äntligen är det dags för efterfest, jag tar på mig mina vita hanskar. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...