lodbrok Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 jag tror att denna rubrik kanske lockar till misstolkningar. men det är inte meningen att vi ska diskutera om minken och drc gick hem till callen eller om det var så att de alla tre gick hem till ngn(vi kan ta en egen tråd om det) utan här tänkte jag att vi kunde ha lite upprop på vilka som vill åka på turneringar som inte arrangeras av UPS. detta kan ju underlätta samåkning etc. jag är sugen på pokerforum live t.ex. och har som bekant en ascool bil (skitig volvo 740, med stereo jag köpte för turneringsvinst .... sorry jag var bara tvungen att säga det) denna bil tar 5 pers inkl mig om man vill sitta tre och mysa i baksätet. problemet är dock att jag inte vet än om jag blir tvingad att åka på konferens den 5e så jag vet inte varför jag skriver detta alls. men om tillräkligt många trevliga UPSare åker kanske jag skiter i konferensen Citera
drc Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 jag ska spela och samåker gärna. Det går ju faktist också att åka tåg men alla är uppenbarligen inte lika frälsta att grisa i sig en stor stark vid pokerbordet som jag är ! Efter turneringen erbjuder jag alla att ha bortamatch i min lägenhet där vi kan mysa natten lång ! Citera
lodbrok Postad 17 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2005 tänker nu avslöja mig som uppväxt i de mörka skogarna. det ligger väl inget hinder i att dra i sig ett par stark bara för att vi ska åka bil? tåg är för plebejer äkta players åker bil (helst skitig volvo) äntligen är det dags för efterfest, jag tar på mig mina vita hanskar. Citera
drc Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 äntligen är det dags för efterfest, jag tar på mig mina vita hanskar. Glömde att säga att det var enda kravet !!! Citera
Supersweed Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Jajamän....visst ska jag till pokerforum-live. Lodbrok det är bara att skaffa "förhinder" till konferensen, så åker vi ett himmla gött gäng från UPS och dominerar "klubben"! cya /S.S Citera
e_novella Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Jag betalade precis mina 56€ så jag är fett på! Citera
PHIDivine Postad 17 Januari , 2005 Rapport Postad 17 Januari , 2005 Jag e oxå på! Man kanske förhoppningsvis åker ut snabbt och hittar nå't josigt cashgame.... Pokerbilen står tankad å klar, men jag vill gärna ha skjuts alt. chaufför så att jag oxå kan ta en öl.... Citera
lodbrok Postad 21 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 21 Januari , 2005 yeeehaaah så står det klart att Uppsala ökar sina chanser att vinna PF-live med 1/143 (vilket är ett övertöntigt sätt att säga att jag ska spela) ska bli kul att dra iväg med gänget. Citera
Supersweed Postad 21 Januari , 2005 Rapport Postad 21 Januari , 2005 Det är bra Loddy!! Kul att vi blir så många från Uppsala.... blir nog en fin prispot med runt 20k i första pris! over & out... Super Citera
lodbrok Postad 24 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 24 Januari , 2005 fan jag tycker att det bästa smeknamnet på "lodbrok" är "lodis" hehe, kanske ska använda det som mitt alter ego Citera
Supersweed Postad 24 Januari , 2005 Rapport Postad 24 Januari , 2005 HAHA LODIS........ det ska jag kalla dig från och med nu Citera
Laser Postad 25 Januari , 2005 Rapport Postad 25 Januari , 2005 jag tror att denna rubrik kanske lockar till misstolkningar. Just därför jag gick in på den men det var ju inte så roligt som jag trodde Citera
lodbrok Postad 28 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 28 Januari , 2005 ville bara berätta att jag just nu har vita handskar på mig. Citera
drc Postad 28 Januari , 2005 Rapport Postad 28 Januari , 2005 ville bara berätta att jag just nu har vita handskar på mig. teaser ! Citera
Recommended Posts