Gå till innehåll

Ge mig tips till cashgame!


PokerMaxan

Recommended Posts

Tjena!

 

Har lirat poker på nätet i ungefär 2 år nu. Spelar mest cashgame och plussar för det mesta där. Jag är inte den snubben som bygger rulle och sådant, gillar inte det! Jag gör hellre ett par hundra dollar och tar ut och sparar lite.

 

Undrar bara hur ni gör? Bygger ni fetaste rullen och tar ut typ en gång i veckan eller? Eller kan man ta ut varje dag när man har vunnit?

 

Sedan en fråga till, testade det för någon dag sedan när jag satt på $0.5/1, jag gick in med 100, dubblade upp, tog ut 100-150, och så gjorde gjorde jag det om och om igen. Är det något bra? Det gick bra för mig då allafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snart kommer dagen då inget funkar och då är du glad att du spelat ihop en bankrulle...

 

kanske sant det men man kan alltid göra en ny insättning och börja om från början..

men då är det väldigt lätt att göra en till och en till och en till, tillslut har du spelat bort allt du har, gör en seriös satsning och håll inte på att ta ut tycker jag iaf.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill du inte ha ngn varighet i spelet? komma upp i nivå? Mitt tips till dig är att spara ihop 3000$ istället för att sätta in 100$ 30 ggr, och försök att bygga upp rullen lite.

 

måste kännas seegt att behöva ha en massa transaktioner ite i cyberrymden?

 

 

jag vill ha de så.. är expert på att snöra in 10-20 dollar och efter 2-3 timmars spel sitta på 200-300 dollar för att sen droppa allt när jag har rulle >_<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...