Gå till innehåll

ARTIKEL: Pokerpartiet!


berrabb

Recommended Posts

men lol...roligt skriven.

Men förstår dock inte hur han kan få publicera sånt skit kåseri eller vad man ska kalla det.

Typ så jag o mina polare snackar när förfestar...dvs implementerar termer som hör hemma i ett skiljt sammanhang och ändå får det att stämma överrens med ämnet tillräckligt mkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men lol...roligt skriven.

Men förstår dock inte hur han kan få publicera sånt skit kåseri eller vad man ska kalla det.

Typ så jag o mina polare snackar när förfestar...dvs implementerar termer som hör hemma i ett skiljt sammanhang och ändå får det att stämma överrens med ämnet tillräckligt mkt.

Han har ju sin stående krönika där i aftonbladet och så länge blaskan är nöjd med hans insats överlag lär han ju inte direkt bli refuserad för att hans försök till fyndiga paralleller mellan poker och valet inte håller mer än förfestnivå.

 

Jag tyckte f.ö. att det var lite småroligt, man får väl ta det för vad det är. Vem läser aftonbladet och väntar sig djupsinnigheter? Gissar att några retar sig på att han kallar Göran P. "proppmätt".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo men någongång kan han ju tillföra något om poker eller berätta något kul som hänt någon stpr spelare, eller vad som helst.

Att kniven fick räserbajs på vegas finaste restaurang, vad som helst hade varit roligare...

 

Jag vet inte varför jag bryr mig men jag har fan mailat o sagt att jag tycker kåserierna/krönikorna inte ens håller för mellanstadiet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Jag tyckte f.ö. att det var lite småroligt, man får väl ta det för vad det är. Vem läser aftonbladet och väntar sig djupsinnigheter? Gissar att några retar sig på att han kallar Göran P. "proppmätt".

 

Men... det håller väl inte till några sossar på pf.nu :shock:

 

Schyssta, det var inte det du menade väl?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...