Gå till innehåll

Vem skulle vinna av...?


Myssion

Recommended Posts

Vem skulle vinna:

 

En fajt mellan en haj och en jättebläckfisk?

 

Blackfisken sju dagar i veckan i tva ganger pa sondagen.

 

Ett jordenrunträjs mellan Stålmannen och Blixten?

 

Vilken blixt? Blixt Gordon? "Vanliga" blixten? En av tomtens renar? Ah, Superman kickar allihop.

 

En wet t-shirt contest mellan Göran Persson och Lars Ohly?

 

Lars Ohly.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att jag läst att bläckfiskar kan ta ut hajar, så säger bläckfisken.

 

http://www.youtube.com/watch?v=FK9N5jWC46s&mode=related&search=

 

Beror ju självklart på vilken typ av haj det är, tror ju inte en bläckfisk tar ut en vithaj.

 

Såg den på National Geographic. Men frågan är ju om även en större haj har en chans. Den här hajen blir ju insta-orörlig, problemet är väl att den blir fråntagen all flytförmåga direkt, som att tejpa ihop vingarna på en fågel och be den slåss lite i luften, känns inte som att den skulle gynnas tillräckligt mycket av att bara vara lite större/starkare... Hmm, svårt...

 

Blixten vs. Stålmannen: Det räjset läste jag i en gammal Gigant-tidning, problemet är att jag inte kommer ihåg vem som vann. Känns som att det blev exakt lika... Typiskt serietidningsslut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En fajt mellan en haj och en jättebläckfisk?

Jag tror bläckfisken snärjer hajen, sväljer den hel och blir uppäten inifrån. Hajen wins!

 

Ett jordenrunträjs mellan Stålmannen och Blixten?

Stålmannen kan väll knappt flyga ifrån ett svart hål, men det kan Blixten. Fast blixten kunde inte komma eftersom han skulle spela in en video med Queen. Winner Superman!

En wet t-shirt contest mellan Göran Persson och Lars Ohly?

Göran Persson skulle skrocka lite så där som han gör och säga att tävlingen inte är rättvis då han har större tuttar än Ohly. Ohly å andra sidan skulle bara springa runt i en ring och tycka att tävlingen är sexistisk.

Tie!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast om Göran inte får hålla sina glasögon i handen medan han skrockar så blir han chanslös. Lite kryptonitstuk liksom...

 

Hehe jävligt true :)

Den mannen kan nog göra de mest suckande ljuden of them all! Fast som du säger, utan ta-av-glasögonen-och-håll-dom-lite-nonchigt-i-handen-movet så är han bara en av oss vanliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...