830Bergstrom Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Hej! Mitt namn är Jonas Bergström och jag studerar journalistik på LTU. Jag håller på att skriva en artikel om poker. Min inriktning är studenter som lever på poker istället för att ta studiebidrag. Är det någon som vet var jag kan få tag på statistik rörande detta? Hur många svenska lever på pokern idag, inte bara studenter utan allmänt? Har tagit kontakt med statistiska centralbyrån, men de har ingen statistik över detta. Är det någon som vet att detta överhuvudtaget finns? Tackar ödmjukast för hjälp! MvH Jonas Bergström Citera
eurythmech Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Skulle vara om någon av pokersiterna vet något isf. Vill minnas att Ladbrokes har nämnt siffror i media. Citera
kfluffie Postad 12 September , 2006 Rapport Postad 12 September , 2006 Varför posta typ samma sak i OT-forumet? http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=550160&highlight=#550160 Ändra i nuvarande tråd alt. skapa en ny tråd i rätt forum. Ingen korspostning. MVH //KF Citera
Recommended Posts