Gå till innehåll

Vad kännetecknar en grinder?


Ali G in da USA

Recommended Posts

26 år gammal man som är yngst i en syskonskara på tre. Han är högerhänt med en längd/vikt på 179/83 och han lider av musarm. Heltidsstuderande men ingen riktig plugghäst. Trots att han tränar på gym några gånger i veckan har han inte större vader än medelsvensson. Han gillar brudar, men inte deras vänner.

 

Typ så?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

26 år gammal man som är yngst i en syskonskara på tre. Han är högerhänt med en längd/vikt på 179/83 och han lider av musarm. Heltidsstuderande men ingen riktig plugghäst. Trots att han tränar på gym några gånger i veckan har han inte större vader än medelsvensson. Han gillar brudar, men inte deras vänner.

 

Typ så?

 

...Bor i Umeå å nickar Skadast på PF ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns två typer av grinders enligt min mening

 

1. Internet grinder: Spelar aldrig mindere än 4 bord. Kroppen drivs av koffein, det är inte ovanligt att de sitter och spelar i 24h i sträck, de har alla möjliga hjälpmedel för att förbättra sitt spel mth, pt, pa hud osv. De har aldrig skrivit i chatten på någon pokersida och de sitter inne på pokerforum.nu 7 dagar i veckan :-D

 

2. Live grindern: När jag var i Vegas mötte jag några bland annat på Binions ( de spelade bara lite de skulle vidare till Bellagio) men man blev lite häpen när dealern tilltalade de vid förnamn frågade hur det var med familjen och sa att det var ett tag sen de hade varit där och spelat :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1. Internet grinder: Spelar aldrig mindere än 4 bord. Kroppen drivs av koffein, det är inte ovanligt att de sitter och spelar i 24h i sträck, de har alla möjliga hjälpmedel för att förbättra sitt spel mth, pt, pa hud osv. De har aldrig skrivit i chatten på någon pokersida och de sitter inne på pokerforum.nu 7 dagar i veckan :-D

 

urk vad träffad jag känner mig. har player chat off, kör PT+PAHUD+PO2,6th,mth,demonster,etc. dricker PK till frukost.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...