rogerx Postad 11 September , 2006 Rapport Postad 11 September , 2006 En liten teaser till att börja med kommer här. 18/11 kör vi första upplagan av Gotlandsmästerskapen. Freeze med 3000+300 buyin. (middag ingår) 10000 i startmarker. Max 100 spelare. Satelliter kommer inom kort på TellPoker....Ytterligare info kommer inom kort. Frågor ? messa på 070-6226680 Roger (Gotland Card Club) eller maila poker@vibble.nu Citera
rogerx Postad 8 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 8 Oktober , 2006 Onsdag 11/10 kl 20.00 så går det en sat till Gotlandsmästerskapen på Tellpoker. Buyin $50. 1 av 10 till finalen 18/11. Anm börjar droppa in så ta chansen att kvala in billigt Kommer att vara en ganska nice prispott till slut. Mer info och anm: poker@vibble.nu //RX Citera
GiLLo Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 lTjenare, vill bara säga till alla som lirade turneringen: Förlåt för jag inte skrev något i chatten (jag som var silbersky). Jag råkade kalla pokermgr för fascist för inte så längesen. Mysavings: WP! GG! Citera
rogerx Postad 11 Oktober , 2006 Författare Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Hehe ! Anade väl att de var nåt skumt Grattis till vinsten ! Har du tillgång till nån bostad på Gotland eller vill du ha hjälp att hitta nåt billigt boende ? Kommer du ensam eller får du med dig några polare fr Markaryd ? Väntar på revanchen 18/11 //Roger X (MySavings) Citera
GiLLo Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Postad 11 Oktober , 2006 Hehe ! Anade väl att de var nåt skumt Grattis till vinsten ! Har du tillgång till nån bostad på Gotland eller vill du ha hjälp att hitta nåt billigt boende ? Kommer du ensam eller får du med dig några polare fr Markaryd ? Väntar på revanchen 18/11 //Roger X (MySavings) Haha, det är ju du. Härligt. Jag ska personligen be om ursäkt för mitt spel. Jag vill gärna ha hjälp att fixa något billigt vandrarhem eftersom jag är student och ganska pank till vardags. Njae, folket i Markaryd bangar oftast för inköp över 500 så inte troligt. Men jag ska höra mig omkring! Vi ses! /Pierre. Citera
Recommended Posts