Gå till innehåll

Gotlandsmästerskapen 18/11!


rogerx

Recommended Posts

En liten teaser till att börja med kommer här. 18/11 kör vi första upplagan av Gotlandsmästerskapen. Freeze med 3000+300 buyin. (middag ingår) 10000 i startmarker. Max 100 spelare. Satelliter kommer inom kort på TellPoker....Ytterligare info kommer inom kort.

 

Frågor ? messa på 070-6226680 Roger (Gotland Card Club) eller maila poker@vibble.nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Hehe !

 

Anade väl att de var nåt skumt :lol:

Grattis till vinsten ! Har du tillgång till nån bostad på Gotland eller vill du ha hjälp att hitta nåt billigt boende ? Kommer du ensam eller får du med dig några polare fr Markaryd ?

 

Väntar på revanchen 18/11 :twisted:

 

//Roger X (MySavings)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe !

 

Anade väl att de var nåt skumt :lol:

Grattis till vinsten ! Har du tillgång till nån bostad på Gotland eller vill du ha hjälp att hitta nåt billigt boende ? Kommer du ensam eller får du med dig några polare fr Markaryd ?

 

Väntar på revanchen 18/11 :twisted:

 

//Roger X (MySavings)

 

Haha, det är ju du. Härligt. Jag ska personligen be om ursäkt för mitt spel. :D

Jag vill gärna ha hjälp att fixa något billigt vandrarhem eftersom jag är student och ganska pank till vardags.

Njae, folket i Markaryd bangar oftast för inköp över 500 så inte troligt. :) Men jag ska höra mig omkring!

 

Vi ses!

/Pierre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...