Gå till innehåll

Gotlandsmästerskapen 18/11!

Recommended Posts

Postad

En liten teaser till att börja med kommer här. 18/11 kör vi första upplagan av Gotlandsmästerskapen. Freeze med 3000+300 buyin. (middag ingår) 10000 i startmarker. Max 100 spelare. Satelliter kommer inom kort på TellPoker....Ytterligare info kommer inom kort.

Frågor ? messa på 070-6226680 Roger (Gotland Card Club) eller maila poker@vibble.nu

• 4 weeks later...
Postad

Onsdag 11/10 kl 20.00 så går det en sat till Gotlandsmästerskapen på Tellpoker. Buyin $50.

1 av 10 till finalen 18/11.

Anm börjar droppa in så ta chansen att kvala in billigt :P Kommer att vara en ganska nice prispott till slut.

Mer info och anm: poker@vibble.nu

//RX

Postad

lTjenare, vill bara säga till alla som lirade turneringen: Förlåt för jag inte skrev något i chatten (jag som var silbersky). Jag råkade kalla pokermgr för fascist för inte så längesen.:oops:

Mysavings: WP! GG!

Postad

Hehe !

Anade väl att de var nåt skumt :lol:

Grattis till vinsten ! Har du tillgång till nån bostad på Gotland eller vill du ha hjälp att hitta nåt billigt boende ? Kommer du ensam eller får du med dig några polare fr Markaryd ?

Väntar på revanchen 18/11 :twisted:

//Roger X (MySavings)

Postad
Hehe !

Anade väl att de var nåt skumt :lol:

Grattis till vinsten ! Har du tillgång till nån bostad på Gotland eller vill du ha hjälp att hitta nåt billigt boende ? Kommer du ensam eller får du med dig några polare fr Markaryd ?

Väntar på revanchen 18/11 :twisted:

//Roger X (MySavings)

Haha, det är ju du. Härligt. Jag ska personligen be om ursäkt för mitt spel. :D

Jag vill gärna ha hjälp att fixa något billigt vandrarhem eftersom jag är student och ganska pank till vardags.

Njae, folket i Markaryd bangar oftast för inköp över 500 så inte troligt. :) Men jag ska höra mig omkring!

Vi ses!

/Pierre.