Cliff88 Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Hej! Jag är på visit hos min farbror och vi tänkte förlusta oss med lite HU spel från varsin dator. Självklart har vi inga chipdumpavsikter, men vi undrar om det innebär problem att spela lite mot varandra? Vi ska sätta in direkt från konto/NETEller, och därför borde det väl inte vara ngt problem vid ev misstanke? Någon som har erfarenhet av detta och kan ge några råd? Citera
Snusarn Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Prata med aktuell support och förklara vad ni har för avsikter. Det enda sjävlkara att göra enligt mig. Citera
NoSense Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Kul med en farmor som gillar datorer och HU spel. Men vad är det för fel på en vanlig kortlek? Citera
León Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Spela playmoney med varandra, om ni inte pallar lira "live", med en fysisk kortlek. Slipper ju dessutom rake`en i playmoney. Citera
Morgyleus Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Kul med en farmor som gillar datorer och HU spel. Men vad är det för fel på en vanlig kortlek? Exakt, även om det gällde en farbror och inte farmor Citera
Waggho Postad 9 September , 2006 Rapport Postad 9 September , 2006 Men vad är det för fel på en vanlig kortlek? Asdrygt att blanda leken efter varje hand ju... Playmoney var ju däremot en bra idé. Ingen risk för strul med supporten och ni slipper raken. Vill ni ha riktiga pengar är det ju bara att komma överens om hur mycket 1000 fundollars är värda... Citera
Rathentox Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Funmoney låter som bästa alternativet. Tror ingen site tillåter spel över huvud taget från samma IP, oavsett om det är HU eller inte. Jag lirade HU med polaren på Expekt och fick chatten avstängd för vi skrev på svenska till varandra. Programvaran bryr sig inte om det är HU eller inte som sagt. Citera
Hjort Postad 18 September , 2006 Rapport Postad 18 September , 2006 Funmoney låter som bästa alternativet. Tror ingen site tillåter spel över huvud taget från samma IP, oavsett om det är HU eller inte. Tror paradise gör det. Mig veterligen har de ingen säkerhet alls. Citera
Recommended Posts