KingofKong Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Hej igen! Får ursäkta om den tråden inte riktigt hamnat där den hör hemma, men hoppas det funkar ändå. Jag undrar om det ör någon som vet vad det är för lagar som gäller i Danmark angående arrangemang av live pokerturnerningar med pengar som vinster? Har dom lösare lagar än Sverige? Mvh Christian * Flytt till Poker OT - QoS * Citera
Jennez Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Jag tror att de har ungefar samma lagar som Sverige. kontakta Danska Pokerforbundet alt Peder Mansson pa Svenska Pokerforbundet som har hand om internationella kontakter. Citera
Leif Klingemo Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Det är nog ungefär lika "kul"i Danmark som här, men för detaljer i frågan så kontaktar du Dansk Poker Union på: http://www.danskpokerunion.dk mail@danskpokerunion.dk Får du problem med språket i deras svar så hör av dig så hjälper jag dig med det. Citera
KingofKong Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Tack så mycket för svaren. Och det var som jag misstänkte då.. Ändra lagen nu Sverige! Citera
Recommended Posts