calm Postad 18 Maj , 2004 Rapport Postad 18 Maj , 2004 calm, kom inte vi fram till att det var skils jag hade? Jo, det är svårt att argumentera mot en vinnare Det är alltid skills Citera
Hjort Postad 18 Maj , 2004 Rapport Postad 18 Maj , 2004 2. Don't drink and ...play poker. Jag har märkt att jag borde skaffa alkolås på datorn, allt jag tjänat under omgångar har jag oftast spelat bort när man känner "ikväll är jag stark! Och smart! Poker!!! tjoohooo" Tjena! Har spelat bort ett par hundra dollares på det. Jag hoppas iallafall att du inte är dumsnål med spriten, det skulle ju vara lite onödigt att dricka Sofiero som kostar $10 dollar burken. Citera
calm Postad 18 Maj , 2004 Rapport Postad 18 Maj , 2004 Jag hoppas iallafall att du inte är dumsnål med spriten, det skulle ju vara lite onödigt att dricka Sofiero som kostar $10 dollar burken. Dumsnål? Kanske, är ju förr i småland Nej, när jag lirar onykter så har jag uteslutande varit ute och druckit. Citera
Recommended Posts