Hamleet Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Hej hej. Jag har under en längre tid funderat på att starta en pokerblogg. Nu är det så att jag behöver lite insperation. Jag kan rätt mycket poker och har funderat på att köra en slags nyhetsbloggformat fast om poker då.. Skulle vara shyst om ni kunde komma med lite förslag! Jag kan blogga om allt, men bloggen ska helst inte vara fokuserad på mitt spel. Tack på förhand. /Hamleet Citera
Jennez Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 No offence, men om du inte vet vad du ska blogga om kanske det ar lite dodfott att ens skriva nagot? Om du inte ens vet sjalv vad du skulle vilja ha i en bloog, hur ska du da veta vad folk vill lasa om? Sen kan man ju skriva en blogg for sin egen skull, men da kanns det lite krystat med pokernyheter. Citera
jack_the_dipper Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Sånt där ska komma naturligt förstår du väl. Och gör det inte det så får du bita i det sura äpplet och skita i bloggen. Alla kan inte starta en vettig blogg, såvida du inte startar en blogg för din egen skull bara för att du gillar att skriva och behöver skriva av dig. Citera
cazacu Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 blogga lite om ditt spel, typ roliga händer, nån nyhet osv.. små bloggar på några rader räcker om du inte vet va d ska handla om Citera
hnat Postad 7 September , 2006 Rapport Postad 7 September , 2006 Du får jättegärna ta över lite av othellos highstakes-skvaller och diverse roliga 2+2-trådar och sånt. Om det nu är något du är intresserad av. Citera
Recommended Posts