busen Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 - busenbusen sitting in seat 1 with $157.98 - LarsDK sitting in seat 2 with $282.84 - charlibo sitting in seat 3 with $33.76 [Dealer] - MaxFly80 sitting in seat 4 with $122.75 - peddii sitting in seat 5 with $110.00 [sitting out] - zororo sitting in seat 6 with $62.36 MaxFly80 posted the small blind - $0.50 zororo posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to busenbusen: Ace of , Jack of busenbusen raised - $4.00 LarsDK called - $4.00 charlibo called - $4.00 MaxFly80 called - $4.00 zororo called - $4.00 ** Dealing the flop: 6 of , 7 of , Jack of MaxFly80 checked zororo checked busenbusen bet - $12.00 LarsDK called - $12.00 charlibo called - $12.00 MaxFly80 folded zororo folded ** Dealing the turn: 5 of busenbusen checked LarsDK checked charlibo went all-in - $17.76 busenbusen raised - $35.52 LarsDK är en multitablande grinder som jag tror jagar färgen. Shortstacken vet vi inget om och hans all-in på turn är väntad. Jag tänker först beta ut ca 25-35 på turn men checkar istället för att se vad LarsDK gör. Då han checkar bakom vet jag att han har drag och jag dubblar charlibos bet. Här är min fundering, jag vill att Lars ska betala för att se river och förutsatt att ingen färg kommer tänker jag check-syna den. I efterhand känns dock mitt omslag väldigt litet i förhållande till potten och jag tror att han synar en raise upp till 50-65. Samtidigt vill jag hålla nere potten om ex. en 8a kommer och han betar ut, vilket gör en syn svår för mig. Känner mig lite ur gängorna just nu, ge mig vägledning! Citera
P_kungen Postad 8 September , 2006 Rapport Postad 8 September , 2006 Ser väl ok ut. Kan nog raisa lite till du får bort dragen. Om larsa synar så checksynar du river om inget vidrigt faller. Edit: LOL, läste inte din kommentar på slutet. Snygg upprepning Citera
Recommended Posts