rabbarobo Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 mjo det är ju student.se som anordnar det hela, men det står inget av värde någonstans på deras sida. Okej den spelas i november:) tänkte mest om det är någon på forumet som är inblandad i det Citera
fl0w Postad 24 Oktober , 2006 Rapport Postad 24 Oktober , 2006 Redbets turneringar verkar ju tjugo resor tråkigare dock. Citera
duoflow Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Försökte regga mig till kvalet ikväll (27 okt.) men det gick inte. Använder lösenordet man fått i mailen. Är det för att turneringen är uppskjuten det inte går? Citera
rabbarobo Postad 27 Oktober , 2006 Rapport Postad 27 Oktober , 2006 Försökte regga mig till kvalet ikväll (27 okt.) men det gick inte. Använder lösenordet man fått i mailen. Är det för att turneringen är uppskjuten det inte går? Japp, antagligen är det därför. Det är konstigt att dom inte har tagit bort turneringarna helt istället. Hoppas dom styr upp planeringen nu ordentligt så man slipper förseningar.. Citera
duoflow Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Ja, hoppas det. Jag behöver verkligen en plats till London. Citera
Nojjby Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Postad 28 Oktober , 2006 Ja, hoppas det. Jag behöver verkligen en plats till London. Har du inte blandat ihop det nu... Betway har ett student-SM där finalen spelas i London 18 nov, och där finns det en till chans att kvala in, på tisdag nästa vecka (alltså inte den som strulade igår). Redbet har ett student-SM där finalen spelas på okänd ort nån gång i november också, och det är där det måste strulat igår (27 okt). Citera
duoflow Postad 29 Oktober , 2006 Rapport Postad 29 Oktober , 2006 Har du inte blandat ihop det nu... Betway har ett student-SM där finalen spelas i London 18 nov, och där finns det en till chans att kvala in, på tisdag nästa vecka (alltså inte den som strulade igår). Redbet har ett student-SM där finalen spelas på okänd ort nån gång i november också, och det är där det måste strulat igår (27 okt). Ok, har läst på mig nu. Hade missat att det finns två stycken "student-sm". Tack för att du upplyste mig! Citera
Recommended Posts