Chillarn7 Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Någon mer än jag som får upp meddelandet "An unexpected error occured while processing your request." när man vill kolla Hand Historyn på Tain? Jag får det på Carlos Poker iaf. Har mailat supporten och de säger att dom jobbar på det men det har vart så i minst 2 veckor nu och är rätt jobbigt att inte kunna se fi's hand vid showdown t.ex. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 5 September , 2006 Rapport Share Postad 5 September , 2006 Det har varit så sen typ januari, men man slå in handid så får man upp just den handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 6 September , 2006 vart skriver man in Hand ID då? Jag vill ju kunna se HH direkt efter. Det enda supporten säger är att jag måste skicka Hand ID till dem för att få en HH. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sladdis Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Upplever det samma, ibland funkar det och ibland inte. Orkar inte bry mig känner jag, skräll att det inte funkar liksom. Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfons Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Det är för att de har en funktion under "Settings" fliken där man kan välja att spara handhistoriken direkt till hårdisken. Ska även bli kompatibelt med Pokertracker under september har pokertracker personalen sagt:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts