Gå till innehåll

Kvällen i sthlm!


tim_linus

Recommended Posts

ja då va det dags för mig jag+ 4 polare åkte upp till sthlm från norrköping för att testa lyckan vi började kvällen på sviten med deras måndags turre det börjar bra 2 st från team slask (Persbrandt,rajraj) fullkomlikt krossar och kommer självklart 1:a och 2:a cash gamet går väll sådär men vi bestämmer oss iaf för att glida till cosmopol det börjar rätt lungt med lasange och grekisk sallad senn kommer jag på den lyssande iden att sätta 5000kr på rött på rouletten men med min vanliga tur så klonkar tyvär svart inte mer med det tänkte jag och glider upp till pokerrummet, så jag sätter mig ned me 3000kr och nästan dubblar i första handen sedan går det ett par timmar så har jag bombat upp stacken till ca 15 000kr men senn efter utdragning efter utdragning bestämmer jag mig för att lira med the big boys på 100-100 Dealer's choice för resterande 8000kr jag hade kvar men senn såg jag att dom hade typ monsterstackar så jag växla in 5000kr till så jag hade lite att komma med iaf tillslut bombar jag upp den till ca 20 000kr senn kommer tilthanden spelet e omaha jag får AAQ7 och limpar in eftersom bordet e rätt löst Ali bettar sedan 400 kr killen efter han synar + en till tror jag om jag inte minns fel

jag bestämmer mig bara för att syna flopen kommer A96 rainbow drömflop för mig alltså ali snackar först och bettar ca 500 killen efter synar jag bombar upp till 4800 för dom inte ska få ngt gratis och konstigt nog synar båda turn kommer 3 fortfarande inget flush drag ute dom båda checkar jag ställer med mina sista 10 200 ali typ blixt synar killen brevid tänker länge och synar efter ngn minut :shock: nu ligger det ca 50 000-60 000kr i potten river kommer en 4:a och ali slänger upp A952 han har alltså klonkat hål stegen.... och nu kännde jag tilten i hela kroppen så jag bestämmde mig för att gå ner och ta ett glas vatten och kyla ner mig lite efter vattnet sätter jag mig vid ett black jack bord och växlar in 1000kr bara för att lungna ner mig lite och senn kommer polarna ner från pokerrummet eftersom dom pricis har stängt vi det tillfället har jag ca 700kr kvar och tänker va faan jag satsar allt hela tiden orka lixom jag får iaf 11 så jag tänker men då växlar jag in 1000kr till eftersom dealern hade en 6:a och givetvis tjokar hon efter jag dubblat ett antal gånger kommer jag upp i 10 000kr och polaren (teddy kgb aka persbradt ) säger ta cash out nu så har du vunnit lite tebax iaf men jag sa att jag hade en plan så jag glider till bordet brevid (roulette) och sätter mina 10 000kr på rött jag tänkte nu måste det juh komma lixom gud kan inte straffa mig två gånger och självklart kommer det rött så jag dubblar upp till 20 000 :D då säger teddy nu e det faan cash out som gäller med jag hade andra tankar i mitt huvud efter som jag torskade den där monster potten innan så jag säger let it ride och jo vad händer jag klonkar rött igen pang bom så hade jag 40 000 i marker då tänkte jag ska jag dubbla igen men jag tog mitt förnuft tillfånga och begärde cash out eftersom dom skulle stänga om 3 min 8-) snipp snapp snupp så vah sagan slut :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAH KLONK MOTHERFUCKER...

 

HUR KAN 22 STÅ PÅ 3 FÄRGSBRÄDAN OCH HUNDRA ÖVERKORT?!

KLONK

 

HUR KAN TEAM SLASKS BÅDA REPRESENTANTER KOMMA ETTA OCH TVÅA I SVITEN TURREN??!?!?!

KLONK

 

HUR KAN INTE AAA STÅ PÅ OMAHA??!?

MISSKLONK

 

HUR KAN INTE AAA STÅ I TEXAS i 3 VÄGSPOTT MOT AJ OCH QT????)

MISSKLONK

 

HUR KAN KULAN 2GGR PÅ RAKEN HOPPA UR SVART OCH KLONKA RÖTT!!?!?!?!?!!!?!

KLONK

 

STHLM I ETT NÖTSKAL...!!

 

Ser fram emot lagpokern... klonk klonk, klonk... team slask!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sick kväll, själv satt man och såg spektaklet på DC från ett sidobord och kan skriva under på MrLinus lilltilt på river..

Men hur kunde du inte bli mer upprörd? Stora skillz att hålla det inombords :D

 

Tack för showen iaf... Välkomna åter 8-)

 

 

man vill juh inte bli portad på cosmo lixom ;) och senn så visste jag att klonken skulle koma på rouletten ist :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...