psykologen Postad 4 September , 2006 Rapport Postad 4 September , 2006 Spelar lite på Bet24 och undrar om någon annan varit med om RENT GENERELLT att man är tvungen att betta 2x BB på turn i NL MTT? Har mejlat supporten tidigare om detta och fick svaret att så var det i FL. Sen en annan undran från någon som spelat där ett tag. Är det allltid så många idioter som spelar där? Idag var den en spelare som stallade i hand for hand i ungefär en halvtimme. Ganska fascinerande. Jag bedömde som att ungefär 20 % av spelarna spelat en MTT förut. Citera
psykologen Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Postad 5 September , 2006 Är det verkligen ingen som har en clue? Ringde supporten och de sa att de har 2 XBB på turn och river. Jag har aldrig varit med om det. Stars har 1 X BB. Samma med Party. Vad är det officiella? Citera
jojje2k Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 På riktig poker får man betta 1 BB Citera
psykologen Postad 5 September , 2006 Författare Rapport Postad 5 September , 2006 Jag har väl i alla fall spelat på 30 olika pokerrum och har aldrig stött på det. Så satans konstigt och störande när blindsen är höga. Man blir tvungen att typ pottbeta om någon limpat när man är på BB. Citera
vetgirig Postad 5 September , 2006 Rapport Postad 5 September , 2006 Så är det på hela Ongame-nätverket. Citera
psykologen Postad 6 September , 2006 Författare Rapport Postad 6 September , 2006 Hej Denna regel gäller för alla pokerrum, 2xBB på turn och river ska det vara. MvH, Khashe ------------------------------------- OMG Vad är det för fel på dem? Citera
gdaily Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 Försök förklara för dom skillnaden mellan limit och no-limit... Citera
Polarized Postad 6 September , 2006 Rapport Postad 6 September , 2006 *kollar datumet* Inte första april? *dubbelkollar datumet* Fortfarande inte? Detta låter ju helt rubbat. Citera
psykologen Postad 7 September , 2006 Författare Rapport Postad 7 September , 2006 Det verkar vara omöjligt att få ett vettigt svar från dem så jag ger upp. De svarade inte ens på mitt svarsmejl. Att inte ens 7 mejl och ett telefonsamtal ger en ett svar är väldigt underligt. Om detta är en speciell husregel kan de väl säga det. Håll er borta från detta bolag. Citera
lost Postad 15 September , 2006 Rapport Postad 15 September , 2006 jag kan svära på att primapoker hade samma sak headsup cashgame ett tag sedan.. men ja kanske drömde Citera
Recommended Posts